[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Unet

Unet

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Unet

ViestiKirjoittaja trumanb » Tiistai 26.7.2011, 20:36:11

Millaisia unia näette? Jakakaa ihmeessä kaikki sekopäiset tarinanne.

Itse tuli taas koettua kaikenlaista jännää viime yönä. Menin aamulla ennen työvuoron alkua uimaan, mutta sen jälkeen huomaan, että kenkäni on varastettu pukuhuoneesta. Soitin sitten pomolle, etten ehdi ajoissa töihin, ja jäin etsiskelemään kenkiäni, sillä oletin niiden tottakai olevan vielä jossain lähistöllä.

Sitten siihen tulee jostain Anna Puu. En tiedä, mistä se minut löysi, mutta tuli kertomaan kuitenkin, että olen voittanut jonkun kilpailun, mihin en muista osallistuneeni, mutta saan kuitenkin viettää päivän basaarilla(!) Anna Puun kanssa.

Loppuhuipentuma tuli siinä, kun tajusin jonkun varastaneen myös Kotiteollisuus-hupparini. Se varkaus kuitenkin selvisi, koska Hynynen tuli kertomaan minulle, että Sinkkonen oli pöllinyt sen, ku se oli niin hieno, ja että se sovittelee sitä viereisessä huoneessa.

Joku Freudihan näitä unia vois tietenkin selittää, mutta jälkikäteen vituttaa vain se, että en saanutkaan sitä päivää basaarilla Anna Puun seurassa. :(
Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Tokya » Keskiviikko 27.7.2011, 13:40:10

Näin unta, että erottiin avon kanssa. Olin iha romuna ja sitten vielä päälle se, että sain kämpän ESPOOSTA. Muistan kuin paljon unessa vitutti, vielä kun kämppä oli neliöiltään täsmälleen samankokoinen kun nykynenkin.

Lopulta menin kattomaan kämppää ja se 43m^2 olikin kumman iso :D:D Kämpässä oli 4 huonetta, kaksi kylppäriä ja sauna. :DD: Muistan sen onnen tunteen kun kämppä oli täysin remontoitu ja aivan uusi ja ihanan valoisa!

Oli kyllä ihan unelmien kämppä.. Ehkä vielä joku päivä...
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
Avatar
Tokya
Blitzari
 
Viestit: 142
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Andy » Perjantai 23.12.2011, 22:32:52

Mun viime yön unessa Apulanta soitti Pihtiotetta keikalla melko elektropainotteisesti. Ainakin Jönssillä oli iso syntikka, jalkio ja joku Moog Little Phattya muistuttava syntikkamoduli jossa oli paljon potikoita. Jönssi ei soittanut bassoa ollenkaan ja kertosäkeen alkaessa huomasin, että Sipekin vain hääräsi siellä syntikoiden seassa. Toni kai soitti kitaraa ja lauloi. Sitten siellä oli joku iso telkkari ja normaalia isompi pleikkarin ohjain, jolla säätivät syntikoiden paramatreja.

Mahtaako olla enneuni :geek:
Andy
Mato
 
Viestit: 18
Paikkakunta: Tre

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Perjantai 23.12.2011, 23:18:22

Kuulostaa ihan Apulanta 25v juhlaspektaakkelilta. :D
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Unet

ViestiKirjoittaja armstrong » Lauantai 24.12.2011, 20:49:20

Näin seuraavanlaista unta tässä jokin aika sitten: saatiin kavereiden kanssa selville, että oli joku lahko, jonka jäsenet kaappasivat punatukkaisia lapsia ja tappoivat ne. Lähettiin sitten niiden talolle, joka oli hirveä teurastamo ja ne tyypit ei kuolleet millään. Mun kaikki kaverit pääsi hengestään ja itse lähdin sitten ruosteisella pyörän romulla sieltä karkuun, mutta kaksi äijää lähti islanninhevosilla perään. Lynkkasin toisen ukkelin ja nappasin sen hevosen, jolla sitten laukkailin menemään helkkarinmoisen matkan todetakseni vain, että tie kiersikin takaisin niiden hullujen talolle. Hiippailin sinne sisälle ja tapasin kaksi kääpiötä, jotka asuivat siellä talossa ja ne lopulta pelasti minut ja sain ilmoitettua niistä lahkolaisista poliisille ja niiden talo poltettiin. En tosin tiedä jäikö joku henkiin. :D Että sellasta.. :D
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Unet

ViestiKirjoittaja karkkis » Keskiviikko 4.1.2012, 23:56:16

Tää nyt on Apis uni. Mut on niitä kaikennäkösii unii tullu nähtyy.

Kerran apiksen pojat oli soittaa kaverin alakerrassa :D
Siellä ne soitteli jonkun aikaa, jako nimmarit ja lähti.
Sit olinki jo himas, ni mutsi yhtäkkii tulee että sulle oliski vieraita.
Siinä sit tuli juteltuu Lannan jätkien kans ja sit Toni kysy mutsilta että tietääkö se mitää hyvii baarei.

Olin aamul et hmm.. olipas sinällää aika sekava uni.
Kaverin alakerta ei o iso, Toni kysyy mutsilta et tietääkö hyvää baarii. Just just.. hehe. Että semmosta.
Haittaakse?
karkkis
Paha ihminen
 
Viestit: 129

Re: Unet

ViestiKirjoittaja helsbe » Lauantai 7.1.2012, 20:27:06

ÄÄÄÄ, mä näin kauheeta painajaista mun tulevista 30vee bileistä :( Sinne ei tullu kun pari tyyppiä ja kaikki meni muutenkin pieleen :cry:
Aijaa <3
helsbe
Blitzari
 
Viestit: 149
Paikkakunta: Lahti

Re: Unet

ViestiKirjoittaja tuitui » Sunnuntai 8.1.2012, 10:55:06

tuitui
Blitzari
 
Viestit: 67

Re: Unet

ViestiKirjoittaja aivanvarmaa » Sunnuntai 8.1.2012, 19:05:00

Yleensä kun näen unia, en muista mitä unta olen nähnyt, vaikka tiedänkin, että jotain olen nähnyt. No, sitten menee taas aikaa tyyliin 2 päivää - 2 kuukautta nii se uni toistuu oikeassa elämässä. Enneunia? Asiat menee pilkulleen samalla tapaa kuin unessa... Vaikka ovatkin yleensä vain pieniä asioita, kuten pätkä jostain tv-ohjelmasta jonka nähdessään muistaa nähneensä sen jo unessa...
Ollaan vain niin kuin kaikki muutkin.
aivanvarmaa
Mato
 
Viestit: 8

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Peisi von Minotaurus » Torstai 16.2.2012, 14:20:33

Huomenna ensi-illan saava Härmä elokuva tuli jo meikän uniinkin. Se oli saakelin sekava, joka sekoitti Härmää, salatuja elämiä, boardia ja säilyviä varuskuntia. meikä niinkuin katsoi unessa kyseistä leffaa mutta samalla olin ite messis. Meikä oli Leppilammen puukkojunkkarikaveri. Leppilammen isä oli kuin salattujen elämien Cindyn isä, se kielsi puukot, sillä ne oli syntiä. Mun tehtäväksi tuli jossain vaiheessa hakata Aku Hirviniemi, mutten pystynyt, sillä äijä oli hyvä Putoukses.. Sain leppilammen vihat niskaani ja hänen veljeään esittänyt Loiri katkaisi jalkani. avauduin tästä tänne boardille, jolloin sain kaimani vihat niskaani. viestini poistettiin boardilta ja sain yksityisviestin Sliditangolta, jossa meikä haukuttiin täysin pystyyn ja kehuttiin boardilla olevan tärkiämpiäkin asioita kuin meikän jalka, kuten Dragsvikin varuskunnan jatkumisen tärkeys. Leffa loppui aikanaan ja totesin sen olevan paska, sillä eihän siinä ollut ollenkaan Pamela Tolaa ja osa trailerissa näytetäviä kohtauksia puuttui. Haluan siis kiittää kaimaa kannustavasta palautteesta unessani. :)
"Elän, pelaan, kuljen ja laulu soi"
Peisi von Minotaurus
Blitzari
 
Viestit: 73
Paikkakunta: Lapua

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Yli-Mielinen » Keskiviikko 21.3.2012, 01:20:25

Heräsin unesta jossa uskoin että elintasoa nostamalla elämän laatu paranee ja tulevaisuus varmistuu. Herättyäni huomasin että uni jatkuu vaikken itse enää siihen uskokaan. Nyt se on pelkkää painajaista enkä pääse millään enään pakoon paitsi..
Se paitsio painaa raskaampana ja raskaampana. Alkaa selkä olemaan jo aivan mutkalla taakasta eikä enää jaksa kauaa
Yli-Mielinen
Mato
 
Viestit: 10

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Yli-Mielinen » Torstai 12.4.2012, 18:14:34

Nyttemmin herään hirveästä painajaisesta vain tajutakseni että se on myös todellisuutta enkä päässytkään sitä heräämällä pakoon
Yli-Mielinen
Mato
 
Viestit: 10

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Pop Suuvesi » Perjantai 13.4.2012, 22:19:55

Entäpä jos heräämisesi onkin nukahtamista ja tämä on vain unta ja se painajaiseksi luulemasi uni onkin se todellisuus. Lammikon kohdallakin joutuu seisomaan pitkään, josko se lammikosta kurkkaaja olisikin se todellinen minä ja sen hävitessä katoisi heijastuksena.
Pop Suuvesi
Blitzari
 
Viestit: 154

Re: Unet

ViestiKirjoittaja Surkimus » Sunnuntai 29.4.2012, 19:28:25

Mites kaikkee mä oon nähny... no eräs uni oli sellanen että rämmin jossain metässä, jossa kaks sellasta roistoa talutti mua aseiden kanssa. Saavuttiin sit jollekkin mökille ja koitin avata sen oven, mutta se ei ollu auki.Murahdin siitä niille korstoille, ja ne totes kylmästi : "Käytä päätäs." Samassa ne potkaskin mut oven läpi, ja sit kun nousin, näin et siin pöydäl oli tarjotin, jossa oli sellanen hemmetin pitkä käärme kerällä. Uni päätty sit siihen.

Jos tulee muita kertomisen arvosia mieleen, niin kerron sit!
Surkimus
Mato
 
Viestit: 24


Paluu Muu keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron