[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Esitelkäämme itsemme!

Esitelkäämme itsemme!

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Keskiviikko 21.12.2011, 23:26:14

Nyt, kun foorumi on julkinen ja kaikille avoin tila niin olisi ihan suotavaa että aloitettaisiin tämä foorumointi ihan perinteisellä esittelykierroksella. ;) Varmasti porukka tuntee toistaan jo entuudestaan ajatuksia ja legendaarisia sitaatteja myöten mutta toisille saattaakin sitten olla kaveri ihan outo. Siispä esittelyä tulemaan ja jokainen paljastakoon sen verran, kuin vaan kokee tarpeelliseksi. :) Sopivissa määrin kuitenkin.

Itsehän rustaan esittelyn kunhan tilanne on vähän parempi ja ajatus rullaa. :)
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Andy » Keskiviikko 21.12.2011, 23:27:38

No mää oon Andy, 27 vee, tietokone- ja musanörtti Tampereelta. Moro!
Andy
Mato
 
Viestit: 18
Paikkakunta: Tre

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja kitseni » Keskiviikko 21.12.2011, 23:39:00

Kitseni, junantuoma (pohojosesta) tamperelainen. Syntyny kauan sitten syyskuisessa lumituiskussa ja siitä lähtien tykänny syksystä ja talavesta. Rakastaa mm. kahavia, ukkosta, yökukkumista ja hyvää huumoria. Vihaa aamuherätyksiä, muurahaisia, kaksnaamasuutta ja ittensä ylentämistä toisia alentaen. Hurahdan heleposti muiden mielestä vähän outoihin harrastuksiin kuten geokätköily, postcrossing, telttailu toukokuisessa räntäsateessa melkein Venäjän rajalla kosken rannalla aikana jolloin kala ei syö. Emmie tiiä mitä muuta jaarittelisin, kysykää jos muka jotain kiinnostaa.
C8H10N4O2
Avatar
kitseni
Blitzari
 
Viestit: 76
Paikkakunta: Tampere

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Menkku » Keskiviikko 21.12.2011, 23:45:59

Moi oon Menkku, 25, syntynyt synkässä Mäntsälässä, josta hyiselle Hyvinkäälle ja täällä viihdytty semmoset 20 vuotta. Tuleva varastomies. Jospa tällä kertaa löytyis semmonen ala missä viihtyis (3. koulu menossa). Ei tykkää hirveesti kesästä(liian kuuma!) enemmänki syksystä ja talvesta(<3). Ukkonen on kiva. Kahvi on hyvää. Ja kalja. Omistaa kissan. Diipa daapa. Oman elämänsä sankari(suuri sähläri ja itsensä teloja). En tiiä mitä sitä runoilis, kyselkää jos kysyttävää.
Et semmonen kotimatka, ei pääse rehvastelemaan. -Bassotaitelija Sami-
Avatar
Menkku
Blitzari
 
Viestit: 63
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja parasol » Torstai 22.12.2011, 17:05:47

Parasol, tyttö Länsi-Suomesta. Musamaku on laaja, latinosta death metalliin, hip hopista iskelmään ja kaikkea siltä väliltä. Rokki ja melodinen metalli iskee eniten, lempibändejä Apulaudan lisäksi mm. Nightwish, Happoradio, Amorphis ja Irina. Foorumielämää en osaa. Lukemiseen jää koukkuun, mutta kovin usein en (ainaskaan vielä) kirjoittele. Rakastan musiikkia ja mausteita. Harrastuksiin kuuluu mm kitaran soittaminen ja valokuvaaminen. :)
parasol
Mato
 
Viestit: 12

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja karkkis » Torstai 22.12.2011, 17:50:19

karkkis.
27 vuotias äijä.
Musa on kuin toinen elämä tai maailma :)
Kuunneltuna tai soitollisena. Muuten tulee lueskeltua kirjoja ja kesäl löyty uus mukava harrastus :)

Frisbeegolf, suosittelen kyl kaikkii kokeilemaan rohkeesti. Ihan hauskaa ja viel pääsee olee ulkoilmas. Voi sitä kuulemma talvellakin käydä heittelemäs , mut eihän se sinällää niin kivaa o ku kesäl.

Kissa itelläkin tos jalois pyörii.
Kova riehumaan aamulla ja illalla :D Mutta onhan siitä seuraa, välillä hieman riesaakin. Mutta en pystyis kuitenkaan koskaan siitä luopumaan.

Tällänen mukava, huumorintajunen, omasta mielestä välillä hauska. Välillä rauhallinen heebo.
Saa kysellä jos tulee jotain mieleen
Haittaakse?
karkkis
Paha ihminen
 
Viestit: 129

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Peisi von Minotaurus » Torstai 22.12.2011, 19:25:52

Meikä totteloo nimeä Peisi von Minotaurus, 32 wee pojankloppi, mutten vielä mikään dinosaurus.
Asustelen Suomen tulevassa pääkaupungissa, mulla ei oo lemmikkejä, ennen oli kissa.
Leffat, karaookke ja konsolipelit kuuluvat harrastuksiini, riemua elämääni tuo myös rattoisa seura, muttei viini.
Levarin foorumilla nimimerkkini oli Pasi, kyllä kyllä, olen edelleen seuranasi.
Huumoria yritän viljellä aina kun voin, joskus sitä tuloo liikaa, siitä huolimatta esittelyni tällaiseksi loin.
Mukava nähä tuttuja ja tavata uusia, joulu on lähellä, joten on aika etsiä joulukuusia.
Tässä oli pieni sikermä meikästä, vähän jännittää uusien tyyppien seurassa, mutta kyllä se tästä.
"Elän, pelaan, kuljen ja laulu soi"
Peisi von Minotaurus
Blitzari
 
Viestit: 73
Paikkakunta: Lapua

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Jason » Torstai 22.12.2011, 19:57:49

Olen Jason (yksi lempinimistäni) Savonmualta Kuopiosta, mutta lähtöisin/kotoisin olen alunperin Joensuusta. Ikää on 17 tällä hetkellä, mutta ensi vuoden alussa lähtee 18 vuosi liikkeelle, saattaa olla, että olen yksi tämän foorumin nuorimpia käyttäjiä, mutta tuskin siitä haittaa on kellekään. Harrastuksiini kuuluu elokuvat ja niiden keräily, urheilupitoisia harrastuksia minulla ei juurikaan ole kun en ole juuri koskaan urheilusta ja liikunnasta välittänyt, mutta jollain tapaa voisin sanoa lenkkeily sillä kyllä sitä lenkkeillä silloin tällöin saattaa. Musiikkimakuni on aika lailla rock/metal painotteinen ei sitä oikeen muuta musiikkia tuu kuunneltua paitsi ehkä hyvin harvoin saattaa jotkut popbiisitkin mennä, kuuntelemiani bändejä en sitten jaksa alkaa luetella kun niitä on niin paljon. Eipä tässä kaiketi sit muuta kerrottavaa keksi ainakaan nyt.
Viimeksi muokannut Jason päivämäärä Sunnuntai 25.12.2011, 03:11:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Jason
Mato
 
Viestit: 12
Paikkakunta: Kuopio

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja sannni » Torstai 22.12.2011, 21:43:12

Hei, olen sannni, 20vee pk-seutulainen. Muistini on älyttömän hyvä, mutta lyhyt, ja siksi olen todella huono foorumiaktiivi. "Ai niin oon tuollakin, onkohan siellä tapahtunut mitään viimeisen vuoden aikana."

Apistelun ohessa kuuntelen toista A-alkuista suomalaisbändiä, semmonen sellokokoonpano kuin Apocalyptica. Danko Jones, Sonata Arctica, Maj Karma, Stam1na ja Samuli Putro soivat myös melko päivittäin, unohtamatta Kengurumeininkiä, tuota pomppujumpan ykkösbändiä. Raadan selkä verellä töissä ja lamaannun sen tuoman stressin alla sen verran että keikkailua lukuun ottamatta en juuri jaksa harrastaa. Mitä nyt kirjoittelen paria blogia ja muutamaa muuta kunnianhimoista kirjoitusproggista. Nuorempana (oh lord) olin hassu ilmaisutaitohippiäinen, nyt tulee sitäkin harrastettua lähinnä jos joku raahaa mukaansa. Silloin se kyllä on edelleen yhtä kivaa kuin ennenkin ;D

Madventures on pahe, jonka yritän pitää minimissä, koska verottaja ei tykkää jos myyn kämppäni ja lähden kiertämäänn maailmaa. No, lähinnä siis siksi että en ole tässä asunut vielä sitä kahta vuotta. Paheeksi voinee siis laskea suklaan. Suklaa on hyvää. Käytän sitä viinan, tupakan ja kahvin sijasta.

Eli jos minua ei täällä näy pyörimässä tämän jälkeen puoleen vuoteen, en ole kuollut, vaan makaan sohvalla ja mietin minkä nettiaktiviteettini olen taas unohtanut. Kaivatessa voi pistää yksityisviestiä, kun siitä tulee ilmoitus sähköpostiin :D
Seis, ei, en, pois, irti, ulos
Avatar
sannni
Blitzari
 
Viestit: 52
Paikkakunta: Espoo

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Torstai 22.12.2011, 22:06:23

Moi, olen Pasi ja olen energiajuomien käyttäjä.

Niin ja syy sille miksi levarin Pasi on nyt Peisi von Minotaurus koska foorumi on aivan liian pieni kahdelle Pasille vaikkei meistä kumpikaan nimeä käytä. ;) Mutta tosiaan.. tällä hetkellä mittarissa 24 ikävuotta, naimisissa, tytär vuosimallia '11. Ammatikseni lotraan verellä, kusella ja muilla erinäisillä eritteillä.. sekä siinä sivussa piikitän ihmisiä kyynärtaipeisiin. What am I?

Musiikkimaku on ollut ajan saatossa hyvinkin laaja.. saatoin vuosikauden kuluttaa synkissä vesissä eurodancen parissa mutta nyt meikäläisestä on kuoriutunut melko pesunkestävä Apulannan, satunnaisten muiden suomalaisten ryhmittymien sekä erinäisten metallibändien mies. Muihin suosikkeihin Apulannan lisäksi kuuluu Mokoma, Insomnium, Stam1na, Liekki, Pariisin Kevät, Lamb of God ja Turmion Kätilöt. :)

Harrastuksiini kuuluu pääosin monien ihmettelemä fantasiakorttipeli Magic: the Gathering, joka sattuu olemaan vanhin kaupallinen kyseisen genren korttipeli, jota markkinoilla on. Omaa peliharrastusta onkin kestänyt jo vuodesta 2000.

Eräs paheeni on tämä hankkiutuminen keskustelufoorumien moderointihommiin.. Erinäisiä foorumeita on tullut kapteenoitua / valvottua vuodesta 2000 sitäkin.. eikä loppua meinaa näkyä. ;) Tämä kuitenkin taitaakin olla näistä foorumeistani urani julkisin mutta sehän passaa, haasteita on oltava.

Täällä oleskeluuni liittyy myös oleellisesti Apulannan Salamat josta on varmaankin käynyt ilmi, että pidän näistä kullanmuruista huolta ja ajoittain myös kiireisenä. :) Homma on vakiintunutta jo kolmen vuoden ajalta ja olen salamoiden moderaattorina toiminut nyt about 2,5 vuotta.

Sellasta.. pakko lopettaa antiklimaattiseen yhteen sanaan ettei synny kolmea kappaletta lisätekstiä. ;) Kirjoittaminen ku luonnistuu.
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Ninni » Torstai 22.12.2011, 23:22:27

Ninni
Mato
 
Viestit: 8
Paikkakunta: Oulu

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Torstai 22.12.2011, 23:25:35

No profiilissa lukee laboratoriohoitaja, kun jo töissä oon mutta bioanalyytikko kelpaa kymmenen pisteen vastaukseksi. ;) That am I. Valitettavasti arpapalkinnot varastettiin viime yönä niin ei oo jakaa mitään. ;D
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Naboo/Anu » Perjantai 23.12.2011, 11:17:34

Naboo/Anu Oulusta.. paikalla harvoin jos ollenkaan.. mutta Apulanta on ollu juttu jo melkeen sen 20 v!! :D Siitä voi sitte arvioida sitä ikää jos uskaltaa..

Pitääkää ittenne hyvinä!

:a: nu
Avatar
Naboo/Anu
Blitzari
 
Viestit: 21
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Peisi von Minotaurus » Perjantai 23.12.2011, 11:41:17

"Elän, pelaan, kuljen ja laulu soi"
Peisi von Minotaurus
Blitzari
 
Viestit: 73
Paikkakunta: Lapua

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja lamberi » Perjantai 23.12.2011, 23:57:20

lamberi/Laura, Keski-suomen kasvatti pienestä kaupunkipahasesta. Ikää mittarissa täysi-ikäisyyden verran, lukiossa viimeistä vuotta viedään ja tulevaisuus auki.

Harrastuksiin mainittakoon elukoiden kanssa häseltäminen, kotonahan pyörii kaksi koiraa, kissa, gerbiilejä ja kaloja, mainituista tosin vain yksi kappale koiria omissa nimissä ja omalla vastuulla, mutta väkisinkin tulee oltua tekemisissä noiden toistenkin kanssa. Ei ole tähän ikään mennessä mahtunut elämään ainuttakaan lemmikitöntä vuotta. Tulee myös satunnaisesti talleilla pyöriskeltyä kopukoiden kanssa, ei mitenkään kovin vakituisesti nykyään, 10 vuoden säännöllisen epäsäännöllinen harrastuspohja takana, aktiivisin innostus lajiin loppui parin vuoden takaisen selkäleikkauksen vuoksi.

Elukoiden lisäksi elämään kuuluu melko kiinteästi valokuvaaminen, kirjoittaminen + musiikin suurkulutus. Musiikkia tuli aiemmin kuunneltua lähinnä suomalaista (mm. Apis, Stam1na, Herra Ylppö & Ihmiset, Zen café, Happoradio, Samuli Putro, Maj karma, Tehosekoitin, PMMP), mutta poikaystävän musiikkimaun myötä saapui musiikkimaailmaan myös muutakin kuin suomalaista (mm. Foo Fighters, Volbeat, Franz Ferdinand, The Offspring), vaikka kovin ahdasmielinen olin ennen ulkomaalaista musiikkia kohtaan. Nykyään sitten alkanut uudet genret upota ja uusia musiikkilöytöjä tulee tehtyä viikottain.

Joo-o, mitäpä sitä sen suurempia tarinoimaan, tutustumaan voi toki tulla forkalla sekä yvllä jos innostaa.
Avatar
lamberi
Blitzari
 
Viestit: 151
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Palikka » Maanantai 26.12.2011, 20:29:29

Palikka, eli Krista täällä moi!

Olen 19-vuotias punatukkainen tyttö Nurmijärveltä. Kirjoitin ylioppilaaksi tänä keväänä ja parin päivän päästä ylioppilasjuhlista muutin lapsuudenkodistani Vantaalle. Seuranani täällä häärivät reilun viikon päästä armeijasta kotiutuva avomieheni sekä hobittimme (kääpiöhamsterimme) Frodo.

Opiskelen ensimmäistä vuotta materiaali- ja pintakäsittelytekniikkaa ja jonain päivänä minulle mahdollisesti isketään insinöörin paperit kouraan.

Piirtäminen on ollut suuri mielenkiinnonkohteeni lähes koko pienen elämäni ajan. Myös Disney-leffat ja kaikenlaiset söpöt jutut miellyttävät minua.
Avatar
Palikka
Blitzari
 
Viestit: 207
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja kattila » Maanantai 26.12.2011, 22:51:28

Sanna täällä hei!

Olen 23-vuotias sairaanhoitajaopiskelija Padasjoelta. Tosin viimeiset neljä vuotta elämästäni olen asustellut Turussa. Valmistua pitäisi 2012 alkusyksystä, jonka jälkeen sanon heipat Turulle ja suuntaan Helsinkiin. Kotona kanssani asustaa pikkuinen hamsterineiti nimeltään Kara.
kattila
Blitzari
 
Viestit: 88
Paikkakunta: Turku

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Tiistai 27.12.2011, 00:26:15

"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja tuitui » Tiistai 27.12.2011, 23:31:11

Multa meni kyl aika lujaa ohi toi levarin boardin uppoominen... No, mutta... Yritän mukautua tähän uuteen.

Moon Tuikku Tampereelta ja ikää on ihan tarpeeks (vm.84) ja alotin Apulannan kuuntelemisen kun olin ala-asteen kuudennella luokalla. Kaveri nauhotti mulle c-kasetille niin paljo biisejä ku mahtu. Niitä sitte tuli luukutettua autossa ja kotona... Voi äiti parkaa. Se otti vähä liian tosissaan ton musan... Irroitetaan käsi oli varsinki sen lemppari... Sit mä oon Sipe-fani. :P
Mitä vielä? Mä oon yo-datanomi-parturi-kampaaja ja harrastan muodostelmaluistelua...
Kuuntelen mielelläni kasarirokkia ja suomalaisia bändejä (mm. Nightwish, Tehis, Happoradio... Mötley Crüe, Hardcore Superstar...)

edit: oon osannu näköjään kirjottaa lemppariyhtyeen nimen väärin...korjasin... :o En mä muutenkaa osaa kirjottaa. Turha siitä sitte urputtaa ;D
Viimeksi muokannut tuitui päivämäärä Maanantai 2.1.2012, 22:45:43, muokattu yhteensä 1 kerran
tuitui
Blitzari
 
Viestit: 67

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja kattila » Tiistai 27.12.2011, 23:38:28

kattila
Blitzari
 
Viestit: 88
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Muu keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron