[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Esitelkäämme itsemme!

Esitelkäämme itsemme!

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Tirpula » Keskiviikko 28.12.2011, 00:06:03

mie oon Tirpula (Levarin Tillikka), nimimerkin muutin, koska vanha ei huvittanut.

olen 19 vuotias TaikkariHippi, tämän syksyn ylioppilas, Savonlinnasta. kevään majailen vielä Olavinlinnan kupeessa, mutta sen jälkeen tulevaisuus on aukinainen. journalismia, radio- ja tv-alaa tai äidinkieltä ja kirjallisuutta olisi tarkoitus lähteä lukemaan, mutta tiijä häntä sitte. kuvataide kiinnostaa kovasti myös, mutta olen alkanut vahvasti epäilemään kykyäni maalata työkseni. + oon kyllästynty olemaan köyhä ja Taideakatemiasta vapaaksi taiteilijaksi valmistumalla ei ole erityisen hyvät toimeentulonäkymät. olen siis rahanahne kakka.

harrastan siis maalailua juu. tykkään siitä. läträän maalia käsillä. lienen siis modernin tekotaiteen ystävä, en Soinin, hän ei ymmärrä taidettani. mutta ei se haittaa, ei meidän mummokaan ymmärrä.
miulla on myös koira, Lyyli-rottweiler, 8-v mummeli ja maaliman paras rekku!
tykkään myös kaljasta ja muusta, se vie aikaa usein.

tykkään myös Apulannasta. rakastuin siihen pienenä angstiteininä, enkä koe syytä lopettaa tykkäilyä, joskaan en ole enää niin fanaattinen. näin junassa Jönssin. se oli kivaa. en puhunut. en uskaltanut.
tykkään myös muista musiikkiyhtyiestä, mm. Pariisin Keväästä, Juliemichalesista, Florence + The Machinesta, Mumford and The Sonsista, Disco Ensemblestä, Putron Samulista ja Gagasta.

tällä hetkellä minua pelottaa, että suuret pihakuuset kaatuvat talomme päälle, kun ulkona Hannu raivoaa.
Avatar
Tirpula
Mato
 
Viestit: 1

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Nennne » Keskiviikko 28.12.2011, 13:22:17

Nennne eli Nea, 21-vuotias helsinkiläistyttö. Avomiehen kanssa jo kolmatta vuotta Itä-Helsingissä asustellaan, ja kovasti yritetään päästä pois. Yhdessä ollaan oltu vuodesta 2006.

Ammattikorkeakoulussa opiskelen liiketaloutta tällä hetkellä toista vuotta. Alasta en tiedä, onko oma, mutta jotain se on tehtävä. Töissä käyn aina kerran viikossa, jos sitäkään, vaatekaupassa. Enemmän kyllä töitä kaipailisin, mutta extra kun olen, niin minulle ei tunteja aina riitä. Alasta kyllä olisin kiinnostunut, hieman ylemmissä tehtävissä kuitenkin.

Musiikki ja matkailu ovat lähellä sydäntäni. Kuuntelen enimmäkseen rockia, siinä sivussa myös poppia, punkia, ym, ja keikoilla tulee käytyä hyvinkin usein. Bändeistä ja artisteista voisin mainita ainakin Michael Monroen, Hanoi Rocksin, The Wildheartsin, Hurtsin, Mötley Crüen, Green Dayn, The Gaslight Anthemin, The Soundsin, The Arkin ja Adelen, esimerkiksi :banana-rock: Matkailusta innostuttiin vuonna 2009 ja sen jälkeen on tullut käytyä Pariisissa, Lissabonissa, New Yorkissa ja Wienissä, pakollisten Tallinnan ja Tukholman lisäksi, ja helmikuussa lähdetään Lontooseen.

Muuten olen luonteeltani melko laiska ja ujokin, mutta iloinen ja kiltti. Pessimistisyys pääsee myös hyvin usein minussa valloilleen.
Avatar
Nennne
Blitzari
 
Viestit: 136
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Larde » Keskiviikko 28.12.2011, 17:51:51

Mää oon Larde ja 23v ja asun Tampereella.
Ja tota.. kuuntelen aika paljo erilaist musaa ja voi vaihella iha päivittäinki lempparit, Apiksen lisäks ny voisi mainita vaikka Danko Jonesin ja The Soundsin.
Nii. Tykkäisin mennä laskettelee ny jos olis lunta.:)
"hiljaa valun pitkis, sinun ikkunaan" -2008-
Avatar
Larde
Blitzari
 
Viestit: 166
Paikkakunta: Tampere

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Rajapiste » Keskiviikko 28.12.2011, 22:43:26

Rajapiste aka Rajis aka Anni. 24, Joensuussa, ei Joensuusta: mukana kulkee mieheke sekä toive koirasta. Solkkaan suomeksi ja savoksi, vastuu kuulijalla. Joskus, toivottavasti vuosi ja puolikas, niin olen punakynänatsi. Opiskelun ohessa olen videovuokraaman tyttö ja fanityttö. Apulannan messissä jo yli kymppi (reipas), eikä loppua näy. Muita kivoja Seether, Flyleaf ja PMMP. Toivottavasti ihan kiva ihminen...
katkeruus on kaunista
Avatar
Rajapiste
Blitzari
 
Viestit: 197
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja marno » Keskiviikko 28.12.2011, 23:54:41

Elikkäs Marno... Ja juu on ihan oikee nimi ;)
30vee... Porvoosta oon lähtösin ja kävin reilut 5vuotta oleilemassa Rixussa. Mutta nykyään taas majailen Porvoos aina sillon kun kerkeen ;)
Työkseen ajelen ympäri suomea ja nukun yöni millon missäkin kaupungissa... Täällä yritän vierailla aina kun saan siihen mahdollisuuden :?
Musiikista.. niin Apulanta on ollu ykkönen jo vuodesta -94-95... Mutta muuten kuuntelen Rockia laidasta laitaan. Kovia bändejä jotka tällähetkel soi tehosoitossa :a: lisäx on: Raaka-Aine,Nirvana,Klamydia,Hardcore Superstar,Tyrävyö ja Trivium... Ehkä siinä ne tärkeimmät :D
Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
Avatar
marno
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 416
Paikkakunta: Koko Suomi

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Minea » Keskiviikko 4.1.2012, 15:19:48

O hai!

Mie olen Joensuussa sijaitseva kielihirmu, tuleva opettaja. Kirjallisuus pääaineena ja ruotsi sivussa, joskus isona opettanen näitä molempia. Kotona kanssani asustaa yksi kappale muusikkoja, kaksi kissaa ja pupu, ja uusi kirjahylly pitäisi ehdottomasti touhuta jostain. A-laudat on olleet olemassa minulle yli puolet elämästäni, mikä on miusta aika härkästä - samassa syssyssä kulkee myös Nightwish, kumpikin löydetty yhdeksänkymmenluvun puolella.

Muita intohimoja on leffat ja ehkä jossain määrin myös sarjakuvat, ja kunhan skarppaan taas elämäni aikataulutuksen suhteen, myös urheilu ja erityisesti capoeira.

Kyselkäähän jos on jotain, puppugeneraattorin akku kului soveltavan harjoittelun jaksosuunnitelmaan.
I never knew the view from the edge of the world would look like this
Avatar
Minea
Blitzari
 
Viestit: 205
Paikkakunta: Joensuu

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja toksi » Torstai 5.1.2012, 21:52:49

toksi eli Maija, 19 (ja puoli) -vuotias tyttönen keski-suomesta, viime kevään ylioppilas, tällä hetkellä mietin ja pohdin mitä seuraavaksi kun mikään ei oikein tunnu omalta.

Musiikkia kuuntelen, lähinnä suomipoppirokkia ja ulkomaalaista vaehtoehtoroggii :) Kirjoja luen, elokuvia ja sarjoja katselen, keikoilla käyn ja nauran, paljon. Niin ja valokuvaan intohimoisesti.

Jaaaa kuten aina, taas pääsi koko foorumin olemassaolo unohtumaan kun vaihdoin konetta ja kaikki nettiosoitteet, jotka ei olleet syöpyneet takaraivoon, unohtuivat.
But now im back in da house!
"Raindrops on roses and girls in white dresses"
Avatar
toksi
Blitzari
 
Viestit: 37
Paikkakunta: Karstula

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Kuutar » Perjantai 6.1.2012, 14:29:55

Kuutar palasi kesällä takaisin synnyinseudulle Keski-Suomeen. Perheeseen kuuluu mies ja tytär sekä pari kissaa :)
Apulanta fani olen ollut vuodesta -94 lähtien :a:
Työskentelen asiakaspalvelutyössä.
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut. Teit unelmaa teit parempaa...
Avatar
Kuutar
Blitzari
 
Viestit: 98
Paikkakunta: Karstula

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja jeli » Sunnuntai 8.1.2012, 00:13:33

Hei!
Olen Jeli, asustelen Helsingissä kämppikseni ja kissani Rähmän kanssa. Ikää multa löytyy pyöreät 20 vuotta, Apista oon kuunnellut aktiivisesti vuodesta -96 ja aina on iskenyt kovaa ja korkealta. Elämässäni tykkään käydä keikoilla, hengailla kavereiden kanssa oikeestaan missä vaan; puistoissa, baareissa, kodeissa, leffateattereissa, tallinnanristeilyllä, glögikupposen äärellä. Musiikkia kuuntelen lähes aina ja kokoajan ja tykkään ite kans lauleskella. Kasvissyöjä oon ollu koko elämäni fiksun äitini ansiosta ja sen lisäks mulla on aika vahvoja mielipiteitä erilaisista asioista, mut en tuputa niitä muille, ellei joku välttämättä halua alkaa väittelemään.
Oon aika jännä, mut kiva kuiteski. :lol:
olen rappiolla
Avatar
jeli
Blitzari
 
Viestit: 59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Piikkilanka91 » Maanantai 9.1.2012, 19:29:01

Olen 20v (kesäkuussa sitte taas yks vuos lisää ikää..jee..) Asustanut koko pienen elämäni helsingissä enkä kyllä haluis täältä ihan heti pois muuttaa. Ensimmäiseltä ammatiltani leipuri-kondiittori mutta työtilanne on aika huono eikä tälläistä vasta-valmistunutta mihinkään oteta.Kun pitäisi olla sitä perskuleen työkokemusta... :( Joten lähdin opiskelemaan kodinhuoltajaksi joka ei kyllä tunnu ihan niin paljoa siltiä omalta jutulta.Mutta ompahan enemmän vaihtoehtoja töitä hakiessa. Musiikki on ollut iso osa elämää jo tosi pitkään enkä voisi kuvitella elämää ilman keikkoja/festareita joissa voi hetkeksi unohtaa arjen harmaudet kokonaan. En yhtään muista missä vaiheessa aloin apulantaa kuuntelemaan mutta onhan se ollut elämässäni mukana jo aika pitkään.

Tässä nyt oli jotain ja muokkailen sitte joskus jos tulee vielä jotain mieleen.
Piikkilanka91
Mato
 
Viestit: 4
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Maijja » Keskiviikko 11.1.2012, 21:15:29

Meikä vihdoin uskalsi rekisteröidä itteni tänne, pienen alku kiukun jälkeen "olette poistaneet meijjän boardin ja kaikki on ihan väärin". Annettakoon tällekkin mahollisuus, ja ainakin täällä on elämää enemmän kuin hetkeen boardilla...

No mutta asiaan. Moi oon Maijja, oulusta. Tampereen ja rovaniemen kautta takaisin kotikaupunkiini asettunut. Hevoshierojaksi ja hierojaksi kouluttautunut ja nyt teen kantakapakassani kaljanlasku hommia. Loogista? no ei minustakaan. mutta näin vaan pääsi käymään. Toki hierontoja teen kun niitä joku tulee pyytämään, mutta aika vähänlaista vielä tässä vaiheessa.
Talouteen kuuluu mun lisäkseni Uno, puoltoistavuotias australianpaimenkoira uros. Sen kanssa reenatessa menee vapaa-aika, tokoa ja agiliitämistä pari kertaa viikossa.
Muita harrastuksia on ainaki nyrkkeily, lautailu, biljardi, ja notkuminen erinäisissä paikoissa hyvien tyyppien kanssa tupakkia polttaen ja kahvia/kaljaa juoden.
Maijja
Mato
 
Viestit: 4

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja eerika » Perjantai 13.1.2012, 17:51:32

eerika
Mato
 
Viestit: 1

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja tarene » Sunnuntai 15.1.2012, 00:53:31

Heippa! Olen parikymppinen kasvatustieteen opiskelija Rovaniemeltä. Muutin tänne pohjoiseen Tampereen levyksiltä, joten viime kuukaudet ovat menneet totutellessa täkäläiseen elämäntapaan..

Aloitin syksyllä teatteriharrastuksen, joka on vienyt ja tulee tänä keväänä viemään suuren osan vapaa-ajastani. Oikein monipuolinen harrastus, kun näin aloittelijan silmin katsoo -suosittelen kokeilemaan!

Kotona minua on vastassa vuoden ikäinen Sulo-pupu (ks. avatar), joka asettui taloksi kuukautta myöhemmin, kun itse olin ilmeistynyt Rovaniemelle. Äidin hoiviin jätin kolme gerbiiliä, koska halusin säästää ne matkustamisen rasituksilta. (Ravaan porukoilla etelässä kuukauden välein) Elän kuitenkin edelleen toivossa, että pääsen vuoden parin kuluttua opiskelemaan vähän lähemmäs, ja voin ottaa gerbsut takaisin itseni (jos ne on hengissä vielä silloin).. 8-)
Avatar
tarene
Mato
 
Viestit: 3
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja tuitui » Sunnuntai 15.1.2012, 21:21:03

tuitui
Blitzari
 
Viestit: 67

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja armstrong » Maanantai 16.1.2012, 21:38:39

No niin, jospa miekin nyt esitelmöisin itsestäni. Olen 22v ihminen ja olen elämäni aikana asustellut ties missä, mutta toki vain Suomen rajoissa. (Jos ei lasketa sitä pikavisiittiä Saksaan.) Tällä hetkellä vaikutan Laplandin etelärajoilla, Tervolassa. Täällä olen viihtynyt jo hieman yli kaksi vuotta, vaikka muutama viikko sitten sainkin kunnalta kirjeen, jossa toivotettiin tervetulleeksi uusi tervolalainen, eli mie. Ilmeisesti "uusi" on suhteellinen käsite.

Asun omakotitalossa kera aviomiehen, koiran ja kahden kissan. Pihalle on kyhätty pihatto, jossa majailee kaksi hevosta. Toinen niistä on ikioma (tai siis sitten, kun olen saanut sen kokonaan maksettua :D) ja toinen ylläpidossa. Näistä jälkimmäinen seisoo lähtökuopissaan ja innolla odotan sen häipyvän. :> Mutta mistä nyt haaveilen, kun vihdoin ja viimein sain sen oman hevosen? Jaa-a.

Olen oppinut kuuntelemaan musiikkia laajemmasti, kuin ennen, mutten vieläkään ole mikään moniosaaja sen suhteen. Viime aikoina olen kuunnellut enimmäkseen Apulantaa, Green Dayta ja Chisua. Tänään tykkään Sex Pistolsista, huomenna en jaksa kuunnella sitä yhtään. Nämä siis vaihtelevat.

Ja ja ja .. Työkseni lypsän lehmiä, siivoan niiden kakkaa ja pidän huolta niiden vauvoista. Haisen siis paskalle aina ja ikuisesti, kuten esimerkiksi Minea sai todeta Apiksen 20v keikalla. ^___^ Tämä ei ole minun unelma-ammattini, mutta se on ihan kiva ja saa kelvata toistaiseksi. Haluaisin olla tatuoija/piirtäjä/leffateatterityöntekijä/hevosenhoitaja/jotain muuta. Mutta eiköhän tässä kuitenkin ollut ihan tarpeeksi jaarittelua meikäläisestä. Kiitos ja hei. :>
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Tokya » Tiistai 17.1.2012, 16:15:11

Kaipa mäkin voisin vihdoin esitellä itteni.

Tiia, 20v. Asuin elämäni ekat 18 vuotta Nurmijärvellä, josta sitten muutin Helsinkiin.
Opiskelin ensin itseni media-assistentiksi, jonka jälkeen lähdin opiskelemaan mediatekniikan insinööriksi, nyt toinen vuosi menossa. Ohjelmoin satunnaisesti työkseni (eli käytännössä kesät kun en oo opiskelemassa) ja oon rakastanu sitä nyt 8 vuotta elämästäni, mun sisäinen nörttini pääsee valloilleen aika helpolla.

Omistan 2 kpl rottia (Dori ja Loire), jotka asuu mun luonani. Sen lisäksi mulla on koira , rodultaan pumi nimeltään Daika, joka asuu vanhempien luona ja osittan mun luona.

Apista oon diggaillu about 6-vuotiaasta asti, apiksen lisäks kulutan aika paljon ska:ta, punkkia ja epämääräisiä bändejä.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
Avatar
Tokya
Blitzari
 
Viestit: 142
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja sukkahousut » Tiistai 7.2.2012, 15:40:04

Hola!
Oon Suvi, 19 vuotta ja Kotkasta kotoisin. Opiskelin viimeiset 2,5 vuotta Turussa, mutta valmistuin viikko sitten työttömäksi, enkä vois olla yhtään onnellisempi! Koulu on pitänyt aika tiukasti otteessaan, ja nyt ajattelin ottaa hetken ihan rennosti, jos pystyn. Ei kai mussa muuta oleellista ole. Paitsi Palikka käski sanoa, että vihaan sanaa raastinrauta, se on kuulemma tosi hauska asia!
Avatar
sukkahousut
Blitzari
 
Viestit: 50

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Tuma » Keskiviikko 22.2.2012, 13:56:10

Oon Miltsu Oulusta. Lukiolainen 17v, ja harrastan kitaran soittamista ja judoa. Lisäks maalaan paljon, ja piirrän. Mulla on mahtava mielikuvitus ja diggailen apista, nirvanaa, siekkareita, ramonesia, baddingia, mindless self indulgecea, juicea, irwiniä, misfitsiä, tehosekoitinta ym. Ei mul mitään sen kummempaa :a:
Sivulause antoi sisällön, setä osti uuden jäätelön.
Avatar
Tuma
Mato
 
Viestit: 13
Paikkakunta: Oulu

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Larde » Keskiviikko 22.2.2012, 14:11:29

No ny meilä on kaks Kurtii täälä. :o
Hoh, teretulemast !
"hiljaa valun pitkis, sinun ikkunaan" -2008-
Avatar
Larde
Blitzari
 
Viestit: 166
Paikkakunta: Tampere

Re: Esitelkäämme itsemme!

ViestiKirjoittaja Menkku » Keskiviikko 22.2.2012, 14:30:46

Et semmonen kotimatka, ei pääse rehvastelemaan. -Bassotaitelija Sami-
Avatar
Menkku
Blitzari
 
Viestit: 63
Paikkakunta: Hyvinkää

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron