[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja Tepi » Keskiviikko 16.9.2009, 22:05:08

Ite oon tietsikal pelannu Nöhlii.
Kavereil joskus 95 ja sit tainnu siitä aina tähän 09.
Nyt ei vaa vähään aikaan o jaksanu kautta pelaa etiäppäin, kaverin kans välil ollaa pelailtu.
Tessussa ollaa yhteydes toisiimme, ni hyvä ku välil kauheeta vittuiluu puolin jos toisin :lol:
Ihan hauskaa, COD:ii tullu nyt viime päivinä pelattuu paljon, servulla, yks suomalainan servu mis yleensä oon.
Tepi
 

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja a_Sniper » Torstai 17.9.2009, 00:47:54

Kyl nyt on hienoa taas.. boxin takuuta on jäljellä ensiviikon keskiviikkoon saakka ja kone jumittaa kivasti melkein kokoajan.. pitänee lähettää ens maanantaina eteenpäi korjattavaks, onneks ne hakee sen huoltoon aina kotiovelta saakka. Ja tuovat takasinkin sen myös heh.

Nhllää tuli pelattua iha alkuajoista saakka, mutta sittemmin lopahti kiinnostus jatkuvie jatkoosie myötä.. nytte kymppiosaa pitää harkita jossai vaihees.. mut nyt tuloo olee seuraava kuukaus Wii painotteinen ku boxi lähtöö todennäköisesti huoltoon.
Avatar
a_Sniper
Blitzari
 
Viestit: 92
Paikkakunta: Töysä

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja armstrong » Torstai 17.9.2009, 00:58:24

Mä en oo ikinä saanu hankittua itelleni yhtään änäriä, mut kavereilla oon kyllä pelannu. Jossain vaiheessa pääsin myös skedepelien makuun (lähinnä Tony Hawkin..) ja sitten sekin jäi, kun jatko-osia tuli tuhat ja ei vaan jaksanu innostaa.
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Torstai 17.9.2009, 09:45:25

Kyllä nuo änhooällät on jaksanu pitää asemansa menestyvien pelien joukossa, onhan EA Sportsilla reseptit (ja maine!) onnistuvaan pelikokonaisuuteen tällä saralla. Itsekin änäriä vääntäneenä 94:stä asti mutta innostus lopahti myös tuonne 2000-luvun alkupuolelle. Viimeisin oikeasti meikäläisen mielestä hyvä NHL-peli tehtiin vuonna 2000 ja pleikkari ykkösen versio onkin totaalisen puhki. Kausihan näissä peleissä oli sitä parasta antia ja se piti tottakai pelata pitkän kaavan mukaan. 20 minuutin erät ja maksimimäärä matseja ja joukkueena Detroit. :D Oi niitä aikoja.

Mutta kyllä paras NHL-aiheinen peli ikinä oli Midwayn 1995 tekemä "NHL Open Ice" eli tarkemmin "2 On 2 Open Ice Challenge" jota arcade-pelinäkin erinäisissä paikoissa hakkasin. Siinä oli jotenkin niin pelaamisen maku, kun ei tarvinnut niin tosissaan keskittyä EA Sportsin luotsaamaan kokokentälliseen pelityyliin vaan homma käytiin 2 vastaan 2 periaatteella sivustakuvattuna. :D Mahtavuutta sanon minä.

Kylläpäs täällä foorumilla on hienoa porukkaa, kun kaikki nostalgia on tallella ja saa oikein kunnolla muistella. :D
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja trumanb » Torstai 17.9.2009, 10:37:15

Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Torstai 17.9.2009, 11:28:51

Juurikin tuota sarjaa. :D NBA Jam oli kans loistava peli, kun oli pelattavuudeltaan suhteellisen samanlainen mutta tietenkin korikseen liittyen. Joskus Midwaykin on tehnyt hyviä pelejä.
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja santtu. » Torstai 17.9.2009, 17:47:40

Eikö NBA Jam oo kolome vastaan kolome? Ite tykittelin sitä aikoinaan kans.

Mites, onko täällä "retropelaajia"? Itellä kaapin kätköissä Amiga 500 (lisämuistilla tietenkin), pari 16-bit Megadriveä ja SNES, lisäks läjä sekalaisia pelejä kullekin. Amigahan on edelleen tosi rakas, ainakin muistoissa. Jumatsuide kun IK+:aa pelsin juniorina, ei mittään järkee. Oon jopa miettiny, että ottasin pikselikarateka -tatuoinninkin.
Avatar
santtu.
Blitzari
 
Viestit: 138

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja a_Sniper » Torstai 17.9.2009, 22:56:32

Ja mulla tapahtu taas se mitä pelkäsin, boxiin ilmesty kolme punasta valoa eli kone huoltoon ja kuukauden odotus :S Just ku kerkes hehkuttaa kui halvalla sai ostettua paljo hyviä pelejä sille :D prkl! No onneks on Wii jonka kanssa kuukausi menee helposti :)
Avatar
a_Sniper
Blitzari
 
Viestit: 92
Paikkakunta: Töysä

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja trumanb » Torstai 17.9.2009, 23:00:33

Mikä toi punasten valojen homma on? Ku moni on siitä puhunu ja kuulemma joillekin tullut se melkein heti boksin ostamisen jälkeenkin. Itellä ollut Xbox 360 alkukeväästä asti ja ainakin toistaiseksi toiminut moitteetta.
Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja a_Sniper » Perjantai 18.9.2009, 10:20:57

Avatar
a_Sniper
Blitzari
 
Viestit: 92
Paikkakunta: Töysä

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja Trinket » Maanantai 28.9.2009, 21:12:54

Onkos täällä ketään muita mmorppaajia? Itse aloittelin tota Wowin pelaamista neljä vuotta sitten ja sitä on tullut pelattua enemmän ja vähemmän siitä asti. Olin muuten aluksi sitä mieltä, että on maailman paskin peli, kun tuo mieheke sitä pelas jatkuvasti. Kerran se sitten sano, että nyt loppui se valitus ja et saa valittaa yhtään ennenkuin itse kokeilet! Noh, sille tielle jäin ja pelailin sitten puolisen vuotta melkein 24/7 :mrgreen: . Sitten innostus vähän laantu ja sen jälkeen pelaillut hyvin satunnaisesti, yleensä innostunu aina muutamaks viikoks pelaamaan ja sitten taas on useemman kuukauden tauko. Jouduin erinäisten syiden vuoksi ostamaan tuossa vuosi sitten uuden accountinkin ja siellä on nyt lvl 74 priest -tää levelikin kertoo asiasta tietäville ehkä mun pelitahdista jotain :lol: . Niin ja Vek'nilashilla hordella pelailen, silloin 4v sitten pelailin Stormreaverilla.

Noh, nyt sitten mies osti mulle perjantaina hienon parisuhdelahjan eli Aionin :D. Sitä tässä nyt oon viikonlopun hakkaillut ja se vaikuttaa oikein kivalta ainakin tähän mennessä. Aika samantyyppistä mättööhän se on kuin wowikin ja ilmeisesti siinä tulee olemaan vieläkin enemmän grindausta, mutta toistaseks ainakin ollu hauska pelata. Wowi alko kuitenkin jo vähän kyllästyttää (sen takia mulla oliki aika hidas pelitahti). Tällä hetkellä eniten kyrsii se, että iltaisin tonne saa jonottaa ihan älyttömiä aikoja. Pitää pistää etäyhteys pystyyn, niin voi laittaa jonottamaan jo työpaikalta -sit pääsee pelaan heti ku tulee kotiin 8-) . Asmodian clericillä pelailen, leveliä löytyy mahtavat 12 tällä hetkellä. Realm on Perento :).

Konsolipeleistä en ole juurikaan kiinnostunut, mutta mies niitä hakkailee. Jostain meille on tullut PS2, se ei siis ole meidän oma :D. Se taitaa olla yhden kaverin, mutta se jätti sen meille eikä halua sitä takaisin. Mä ostin tolle joululahjaks XBOX360:n tossa pari vuotta sitten vai millon olikaan, sitä se kai eniten käyttää. Osti se PS3:n kesällä, mutta ei se siitä ole kauheen innostunut ollu. Tuolla toisessa ketjussa mainitsinkin jo siitä, että NESiä tuli kyllä lapsena pelattua ja sen kautta mä kai pelimaailmaan ylipäätään tutustuinkin. Muistan että serkun kanssa sitä aina pelattiin monta tuntia putkeen ja sitten soiteltiin toisillemme kun tehtiin jotain uusia ennätyksiä :D . Ja 10 vuotta sitten menin sen ja kamalan kasan pelejä myymään pois, nythän se vähän harmittaa :<.

Joku vois alkaa kyllä pelata mun kans Aionia niin ei ois niin yksinäistä siellä. Toi äijäkin vetelee jo niin isoilla leveleillä ettei siitä oo mulle mitään seuraa ;<
Avatar
Trinket
Blitzari
 
Viestit: 39
Paikkakunta: Espoo

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja trumanb » Perjantai 9.10.2009, 06:17:48

Hitto vie, iskenyt jokin Xbox 360 -kuume taas vaihteeksi. En ole vielä(kään) saanut edes tilaamaani NHL 10:ää postissa, mutta kuolaan jo Forza Motorsport 3:n perään. :D Siinä tuntus olevan kyllä makia autopeli.
Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja a_Sniper » Keskiviikko 21.10.2009, 10:35:59

Nonnii, kaikki joilla on Wii konsoli!!

Te jotka haluatte nyt heti 500pistettä nintendo pointseja ilmoittakaa heti mulle tänne asiasta! Tänää aukes semmone ambassor lähettiläs palvelu wiikonsoleil, se o siel wiishopchannelis. Ne joita kiinnostaa saada 500 pistettä ilmaiseks nii lisätkää mut ehdottajaksenne siellä palvelus, laittakaa tää numeroni sinne: 8459-5525-5185-7722

sitten ku olette laittaneet tuon nii ilmottakaa myös oma numeronne mulle niin sitte napsahtaa ilmaiset 500 pistettä käytettäväks virtual consoleen tai wiiwareen :D
Avatar
a_Sniper
Blitzari
 
Viestit: 92
Paikkakunta: Töysä

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja trumanb » Keskiviikko 21.10.2009, 11:20:14

Ai niin, tämäkin ketju.

Mun NHL 10 saapu vihdoinkin viime perjantaina ja oon siinä hakannu Be A GM -modea. Aivan mahtava. Ja äsken tuli ilmoitus tekstarilla, että Forza 3 on lähtenyt postiin, joten saan sen varmaan nyt perjantaina. :D
Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja Tepi » Lauantai 24.10.2009, 11:57:05

.
Viimeksi muokannut Tepi päivämäärä Torstai 12.11.2009, 16:37:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Tepi
 

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja armstrong » Lauantai 24.10.2009, 18:07:47

Kuulin yheltä kaverilta, et se olis ihan jees se Saw -peli, mut en tiiä ku en oo ite pelannu.
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja Tepi » Torstai 12.11.2009, 18:10:06

On kyl aivan mahtava toi Call of Duty Modern Warfare 2 :) Pääsee ajelee moottorikelkalla ja pääsee snipailee :D aivan mahtavaa :) Helvetin kova peli :)
Tepi
 

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja Tepi » Tiistai 8.12.2009, 21:20:48

Battlefield 2 tuli hankittuu tos pari päivää sitten, netin kautta. 5 € vaan makso :) Elämä on halpaa. Vaikuttaa ihan jees peliltä. Kunhan vaan oppis lentää niil koptereil, no tankil osaa ihan jees ajaa, jeepil ihan hyvin ja sit viel pääsee selllasil kumiveneil ajaa :D Haha... aivan mahtava peli ja vissii suihkareillakin.
Tepi
 

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja hanssoni » Lauantai 12.12.2009, 07:31:21

Kävin kanssa poistaan ton Call of Duty MW2 pleikkari 3:lle ja on ollut kyllä todella jäätävä sotapeli! Ainoa miinus, että kamppanja moodi oli todella lyhyt...mut kai ne on panostanutkin enemmän verkkopelaamiseen!! Vielä pari viikkoo ennen kuin laajakaista aukee...sitä ennen on tyydyttävä uusintoihin!Toi Snaippailu on todella huikeeta... :D !
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Avatar
hanssoni
Blitzari
 
Viestit: 216
Paikkakunta: Tampere

Re: Play for the Game - Pelaamisesta höpäjämistä

ViestiKirjoittaja a_Sniper » Lauantai 12.12.2009, 11:51:55

Itellä xboxin arcade pelit innostaneet, etenkin suomalainen Trials HD. Pelasin ties kui kaua viime yönä, sen takia silmät onki ristissä vielä xP

Isoa lisäpakettia pian odotellessa :)
Avatar
a_Sniper
Blitzari
 
Viestit: 92
Paikkakunta: Töysä

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron