[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Valitusta, kitinää, ulinaa

Valitusta, kitinää, ulinaa

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Trinket » Perjantai 9.10.2009, 10:00:22

Ajattelin nyt perustaa tänne ihan oma ketjun kaikenlaisille valituksille ja ulinoille, koska sellainen pitää löytyä jokaiselta foorumilta! Eli tervetuloa ulisemaan ja purkautumaan.

Ja voin alottaa:

http://www.iltalehti.fi/digi/2009100610375910_du.shtml
Uliuliuu v*tuttaa aivan saatanasti. En muista millon ois ollu näin kaamee fiilis, himmee v*tutus ja pelko tulevasta samaan aikaan. Eli meillä tosiaan alkaa YT-neuvottelut, jopa 20% firman väestä saatetaan potkia pihalle :( . En halua pois tästä duunista, en halua mihkään muualle töihin. Meillä on maailman paras työpaikka ja työporukka, joten v*tuttaa myös se, että kuka tahansa muu tästä porukasta saattaa joutua lähtemään.

Ja mistä ihmeestä mä edes löydän töitä jos saan kenkää, tässä taantumassa. Yhyy.
Avatar
Trinket
Blitzari
 
Viestit: 39
Paikkakunta: Espoo

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja marno » Perjantai 9.10.2009, 10:58:21

Noi yt-neuvottelut on kyllä paska homma.Niitä on tänä päivänä aivan liikaa ja tuntuu et niitä olis joka toisessa firmassa...
Sit oon huomannu että yleensä jos joku firma joutuu työntekijöitä vähentämää,niin kaikkein eniten siitä kärsii tavalliset duunarit!!
Johtajat ja esimiehet saa yleensä olla aivan rauhassa,ilman pelkoa potkuista.Niillähän se kovin palkka on.Potkis sit sellaset pois niin säästäis enemmän...
Mut ei... vaan potkitaan tavalliset työntekijät pois,just ne ketkä loppupeleissä sen kaikista paskimmat työt tekee!!!
Tai sit hoitais homman eläke järjestelyillä ja päästäis porukan aikasemmin eläkkeelle...
Mut herrat ne vaa hieroo käsiään yhteen ja käärii rahat omaan taskuun!! Eikä tule kuuloonkaa että niitten asemaa tai palkkaa heikennettäis :x
Toi nyt sit oli vaa mun mielipide ja puhuin yleisesti ottaen kaikista firmoista...

Asiasta toiseen...
Huomasin tossa viikko sitten että meillä vuotaa lämminvesivaraaja ja vielä ihan kunnolla.Soittelin sit isännöitsijällä ja ilmotin asiasta..
Vastaus oli että tullaa ku keritään :D No tänä aamuna meillä kävi putkimiehet ja vahinkosaneerauksen kaverit kattomassa että mikä on homman nimi..
Kosteutta löyty eteisen lattiasta,vessasta,saunasta ja pesuhuoneesta!! Eli noi kaikki revitään auki ja rempataan...
Ei siinä etteikö olis hyvä et ne saadaan kuntoon!! Mutta me joudutaan siks aikaa lähtee evakkoon tästä kämpästä että ne saa remontin valmiiks.
Minnes lähet tosta noin yhtäkkiä koiran ja kahen kissan kanssa.... Perkele telttaanko :?:
Nyt on sellanen vitutuksen multihuipennus täs päällänsä :D
Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
Avatar
marno
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 416
Paikkakunta: Koko Suomi

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Trinket » Perjantai 9.10.2009, 11:05:43

Noi evakkoon lähtemiset on kyllä hankalia, varsinkin eläinten kanssa :/. Saisitko ne johonkin hoitopaikkaan? Olis ainakin helpompi etsiä esimerkiksi vuokrakämppää itelle.

Joku toinen muuten juuri kertoi, että he oli pistäneet koiran vastaavassa tilanteessa koirahoitolaan (koska heidän väliaikaiseen vuokrakämppään ei saanut viedä eläimiä) ja vakuutusyhtiö oli maksanut sen. Ja vakuutusyhtiö oli maksanut siis myös sen väliaikaisen kämpän vuokran, jos nyt oikein käsitin. Kannattaa varmaan tiedustella vakuutusyhtiöltä tällaista mahdollisuutta.

PS. Tarjoaisin muuten hoitopaikkaa elukoille, mutta meillä on jo kaksi koiraa eikä tiedä miten tulisivat toimeen (ja mitä meiän isäntä sanois ylimääräseen koiraan :mrgreen: ), kissoille taas olen valtavan allerginen :(
Avatar
Trinket
Blitzari
 
Viestit: 39
Paikkakunta: Espoo

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja trumanb » Lauantai 10.10.2009, 06:11:24

Yritin kirjautua sisään Kelan verkkopalveluun, että saisin täytettyä "työtön, työtön, työtön" -lomakkeen, jotta saisin ensi viikolla vähäsen rahaa:

"Virhe! Tarkista antamasi osoite!"

Jee! Tuo viesti siis tulee, kun klikkaa Kelan sivuilla "Kirjaudu sisään" -linkkiä.


EDIT: No joo, selvisi tuonkin syy. Siellä oli pienellä präntättynä oudossa paikassa ilmoitus "Käyttökatko sähköisissä asiointipalveluissa 10.10. klo 6–12.00" -__-
Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja marno » Lauantai 10.10.2009, 20:04:40

Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
Avatar
marno
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 416
Paikkakunta: Koko Suomi

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Minea » Sunnuntai 11.10.2009, 12:38:54

Parin päivän työputki+keikat imi kyllä viimeisetkin mehut ... nyt särkee joka paikkaa, ääntä ei lähde kunnolla ja siivota pitäisi. Vine vine vine. Sitä paitsi mie vihaan imuroimista ja kohta sitäkin on pakko harrastaa kun lattian paljastuessa vaatevuorten alta paljastuu myös järkyttävä määrä elukoiden karvoja. Miten kämpän voi edes saada näin hirveään kuntoon, vaikka kotona ei käykään kuin just ja just nukkumassa?
I never knew the view from the edge of the world would look like this
Avatar
Minea
Blitzari
 
Viestit: 205
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja randomipena » Sunnuntai 11.10.2009, 13:54:05

Täällä on kanssa samat hommat menossa kuin Minean kotona. Mulla vaan lattioita peittää omat karvat eikä minkään elukan. Pitkien hiusten kirous.

Ärsyttää kun ihmisten pitää väkisin pistää kapuloita työtä tekevän rattaisiin. Taustalla haiskahtaa pätevyyteni kyseenalaistaminen, koska olen nuori ja teen työtäni huumorilla höystettynä. Minua ei oteta aina ihan vakavasti, mutta kärsin siitä mielummin kuin että tekisin työtäni mulkun asiallisesti. Teen työtä itseni näköisesti ja olen uskollinen itselleni. Mutta kaikkia ei voi todellakaan aina miellyttää...
On se kumma juttu, kun erästä toimintatapaa on noudatettu n. 20 vuotta ja se kyseenalaistetaan "asiakkaan" taholta vasta, kun minä olen niin toimimassa. Onneksi työtoverit tukivat mua asiassa heti ja heillä olikin mulle valmis kaava, miten toimia.
Saas nähdä mitä on maanantaina vastassa. Perjantai menikin jo tuon takia pilalle...
Avatar
randomipena
Blitzari
 
Viestit: 215

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja armstrong » Sunnuntai 11.10.2009, 15:57:46

Nyt tekis mieli valittaa ja itkeä ja ulista, mut en pysty moiseen, koska tekis vaan mieli hautautua johonkin maan alle ja jäädä sinne.

Tänään siis olis se Green Dayn keikka, jota en olekaan odottannut kuin viisi vuotta, joista viimeiset puoli vuotta erittäin innoissani ja laskien päiviä. Enpä sitten saanut rahaa laivalippuun, joten jäi menemättä. Eikä tietenkään vituta yhtään, eikä tunnu siltä, että vois ampua itsensä kuuhun.. :cry:
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Rajapiste » Sunnuntai 11.10.2009, 17:51:17

Kuuntelin 0010 lenkin aikana ja minun oli pakko pysähtyä tien varteen kun kyyneleet alkoivat valua silmistä ja tunteet myllätä mielessä. Ei ole koskaan tapahtunut mitään tällaista... Olen varmaan vielä viikonlopun jälkeen hieman herkillä ja ajatus siitä, että tätä on jäljellä enää kaksi keikkaa, vetää tunteille. Muutenkin elämä on viime aikoina ollut melko lailla ihmissuhdesotkuja joita ei jaksa enää vatvoa. Siihen tulee päälle vielä kaikki paineet tulevista tenteistä niin sitten herahtaa itkuun tällaisesta asiasta kun on vain niin väsynyt kaikkeen ja kaikkiin.
katkeruus on kaunista
Avatar
Rajapiste
Blitzari
 
Viestit: 197
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Kuvitus » Sunnuntai 11.10.2009, 18:53:43

Potuttaapa huominen englannin sanakoe, joista en ole yhestäkään läpi päässy, ja kyllä, olen lukenu niihin. Opettaja kuvittelee varmaan minun olevan laiska, jota ei vois vähempää kiinnostaa koko koulu. Hyppää aina minut yli, kun mennään järjestyksessä vastauksia :D no, eipä tuo haittaa.,
Tuli tänään uitua uimahallissa vähän liikaa, sen uintireissun jälkeen piti mennä kaveriporukan kanssa kahville. Ja arvatkaapa, kuka siellä nukku istualtaan? :? Seuraavan kerran pitää viisastua!
Hyörin pyörin nukahdan taas
Avatar
Kuvitus
Blitzari
 
Viestit: 154
Paikkakunta: Tornio

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Palikka » Sunnuntai 11.10.2009, 19:29:15

Toisinaan sitä tekisi niin mieli vähän tirvasta lättyyn tai kuristaa tai jotain. Että isäpuoli osaakin olla maailman vittumaisin ihminen! Ja nyt jos joskus on se toisinaan.
Avatar
Palikka
Blitzari
 
Viestit: 207
Paikkakunta: Vantaa

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja elmeri » Sunnuntai 11.10.2009, 19:50:55

Avatar
elmeri
Blitzari
 
Viestit: 121

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Rajapiste » Sunnuntai 11.10.2009, 21:28:43

Inssiajot ovat aika syvältä. Itse pääsin omani läpi kolmannella ja tiedän tuttavapiiristä erään joka pääsi vasta viidennellä. Siskokin taisi päästä läpi vasta neljännellä? Ihan rauhassa elmeri, eihän se ole kuin autoilua (tarkkailevan Isoveljen valvonnassa ._____.)
katkeruus on kaunista
Avatar
Rajapiste
Blitzari
 
Viestit: 197
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Tepi » Sunnuntai 11.10.2009, 21:33:33

Ite pääsin ekalla.
Vaikka olin varma että ei se kuitenkaan läpi mene.
Huomasin alku jännäilyn jälkeen, että eihän tää o sen kummempaa ku ajais opettajan kanssa.
Joten kyl se jännitys sit lähti hiipumaan, kaks asiaa oli mitkä ei ollu ok. Jälkivihreet ja ajautu keskelle meikän ohjaama auto :(
Mut silti läpi, alun jännitysten ja muiden kautta voittoon :)
Kyllä se siitä luonnistuu, kuuntelet vaan sen vieressä istuvan ohjeita ja otat iisisti ni kyl se kortti sieltä tulee :)
Tepi
 

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja marno » Sunnuntai 11.10.2009, 22:00:23

En kyllä enää edes muista tota omaa inssiä. Onhan siitä jo 10vuotta aikaa(tässähän alkaa tuntemaa ittensä vanhax)
Ei vaa... Ikinuori!!!
Mut kuitenki ekalla se tais läpi mennä ja vissii jopa ilman huomautuksia :lol:
Ei siitä turhia paineita kannata ottaa,sillon ainaki mokailee jossain kohtaa....
Just mietiskelin tässä että jos mut nyt laitettais kirjallisiin ja inssiin,niin en varmaa pääsis enää läpi :lol:
Vaikka kumminki työkseni ajankin...
Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
Avatar
marno
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 416
Paikkakunta: Koko Suomi

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Maanantai 12.10.2009, 01:35:37

Siis inssihän mennään ekalla läpi mutta ne teoriakokeet onkin sitte eri juttu. :D
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Tepi » Maanantai 12.10.2009, 05:56:28

Tepi
 

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja armstrong » Maanantai 12.10.2009, 10:28:29

Mulla meni teoriakoe vasta kolmannella läpi ja inssi tokalla. :) Ekassa inssissä olin 39 asteen kuumeessa, joka tietysti tuli vasta sen päivän aamuna, enkä ehtiny peruuttaa inssiä. Pakko oli yrittää ja päin helevettiä se meni. :D Mut seuraavalla kerralla meni läpi.
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Maanantai 12.10.2009, 13:40:34

"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja trumanb » Maanantai 12.10.2009, 14:57:56

Yhyy. Tänään tuli taas kahdesta työpaikasta sähköpostiviestiä, että ovat valinneet jonkun toisen kuin minut.
Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Seuraava

Paluu Muu keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron