[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Valitusta, kitinää, ulinaa

Valitusta, kitinää, ulinaa

Keskustelua asian vierestä ja yli hilseen, oli aiheena sitten politiikka, videopelit tai salarakkaat.

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja randomipena » Sunnuntai 1.11.2009, 17:02:11

Mä en juo enää koskaan!
Paitsi pikkujouluissa.
Avatar
randomipena
Blitzari
 
Viestit: 215

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Tokya » Sunnuntai 1.11.2009, 23:54:00

Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
Avatar
Tokya
Blitzari
 
Viestit: 142
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja trumanb » Tiistai 3.11.2009, 01:23:21

Tällä hetkellä Tehosekoittimen "Kusipää"-niminen kappale voisi olla oiva kuvaamaan tämänhetkisiä fiiliksiäni. Erityisesti nämä kohdat sopivat täysin:

"yleinen vihollinen / helppo maali / No vittu, antakaa tulla!"

"Vihaa mua / Mä oon tottunut siihen / Mä oon parkkiintunut ja vahva"

Angst angst siis. No, ei mutta oikeasti. Ei ole ensimmäinen kerta, kun minun pitäisi kiltisti kuunnella syytöksiä ja niellä kaikki paska kakistelematta. Jos sanon jotain vastaan, niin sitten huudellaan, kuinka en muka näe omia virheitäni ja kuvittelen olevani täydellinen. Paskat. Kyllä minä omat virheeni tiedän ja tunnen, olen niitä ehtinyt paljon elämäni aikana tekemään. Mutta tiedän ja tunnen myös sen, milloin en ole niitä tehnyt. Mutta siis joo. Minä olen niin paha ihminen ilmeisesti, että kykenen yksin kaatamaan pitkäkestoisen ystävyyssuhteen. Toinen on täydellinen ja yrittää kovasti pelastaa ystävyyden, mutta ei enää jaksa kauaa kuunnella syytöksiäni ja vihaani. :shock:

Jos minulta kysytään, niin me molemmat olemme syyllisiä siihen, että ystävyyssuhteemme on räjähdyspisteessä. Mutta kun minulta ei kysytä. Toinen on jo valinnut minut yksin syypääksi lähes kaikkeen. Se ei vaan tunnu kivalta.

Selvennykseksi (tämä viesti on kyllä varmaan lähes jokaisen ulkopuolisen silmin täyttä hepreaa) vielä se, että tarkoituksenani tänne tätä kirjoittaessa ei ole haukkua ystävääni hänen selkänsä takana. Koska kuten sanoin, myös minussa on vikaa. Haluan vain purkaa vähän patoutumia, etten sitten purkaisi niitä suoraan hänelle, koska se ei ainakaan olisi hyväksi ystävyyden säilyttämistä haluttaessa.

Fiilikseni nyt kuitenkin ovat tällä hetkellä sitä luokkaa, että "Koskahan se seuraava juna ohittaa tämän aseman..." :handgestures-salute:
Avatar
trumanb
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 474
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja marno » Tiistai 3.11.2009, 10:03:42

Pitäähän sitä saada joskus patoutumia sylkeä pihalle...
Mikäs onkaan parempi paikka ku tää :D
Mä oon huomannu omista kokemuksista sen et:
Välillä aika korjaa yllättävän isotkin haavat erillaisissa suhteissa :!:
Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
Avatar
marno
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 416
Paikkakunta: Koko Suomi

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja armstrong » Tiistai 3.11.2009, 12:29:18

Hmm. Mullakin meni yksi ystävyyssuhde pilalle melko naurettavista syistä. Itse en ole pitkävihainen, mutta tämä entinen ystäväni kyllä on.
Asuttiin samassa kämpässä ja hän päätti suuttua siitä, etten käynyt avaamassa sille ovea, kun kolkutti (koska tiesin, että sillä on avain).. Ja juuri olin samana päivänä pudonnut hevosen selästä selkä edellä esteen päälle, joten voisin sanoa, etten kovin mielellään ottanut askelta mihinkään suuntaan.
Se repi niin törkeet niitit, että parin viikon mykkäkoulun jälkeen muutti pois ja koskaan ei sen jälkeen ole minulle puhunut, vaikka pariin otteeseen olen yrittänyt jonkinmoista yhteyttä ottaa. Lievästi vituttaa tuollainen. :ss
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Kuvitus » Tiistai 3.11.2009, 19:42:31

Onhan noita omia ystävyyssuhteita tullu lopetettua ja myös että joku muu on niitä lopetellu. Ite lopetin yhden ''ystävyyssuhteen'', loukkas semmosella tavalla, etten voinu unohtaa. Oltiin sovussa tämän riidan jälkeen n. vuosi, mutta nyt en ole enää vuoteen puhunu mitään. Tyyppi on tunnetusti sellainen, puhuu kaikkien salaisuudet, mitä on ''kaverille'' uskoutunut. Kaikenhuipuksi aiko vielä urkkia lisää ja vielä n.10 korvaa oventakana. Ei onnistunu. Ei ole ollu sen jälkeen kummaltakaan osapuolelta paljonkaan mitään yhteydenpitoja.
Harmittaa muutama ystävyyssuhde, ne kun tuppaa hiipumaan kaverin muuttaessa toiseen maahan tai kaupunkiin. Pitäis niitäkin vähän elvytellä.,
Hyörin pyörin nukahdan taas
Avatar
Kuvitus
Blitzari
 
Viestit: 154
Paikkakunta: Tornio

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Nukkis » Keskiviikko 4.11.2009, 13:24:28

Itku, kuume tuli kylään ja vapaapäivänä.
Nukkis
Blitzari
 
Viestit: 66

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja sannni » Keskiviikko 4.11.2009, 16:20:24

Ei oo totta, suuri rakkauteni Apocalyptica tekee keväällä Suomen kiertueen (hehkutusta sitten kohta siellä aiheeseen sopivassa topicissa) mutta siis voi elämän kevät! Miten VOI liput maksaa niin paljon?
44€ on nimittäin jo aika iso summa, oli sitten kuinka paljon vain konserttisali keikka ja äh. Tuon verran maksaa Tampereella. Muualla vähän halvempaa, mutta siis voi jessus että ottaa päähän että kehdataan nyhtää tuollaisia summia!!
Seis, ei, en, pois, irti, ulos
Avatar
sannni
Blitzari
 
Viestit: 52
Paikkakunta: Espoo

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja jeli » Torstai 5.11.2009, 18:32:04

yäk tuli lunta :( en yhtään tykkää talvesta, rakastan kesää. :romance-heartbeating:
olen rappiolla
Avatar
jeli
Blitzari
 
Viestit: 59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja elmeri » Torstai 5.11.2009, 21:04:50

No poruka jakso taas alottaa huuto-oopperan. Tosi hauskaa...
Avatar
elmeri
Blitzari
 
Viestit: 121

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja randomipena » Torstai 5.11.2009, 21:38:37

Voihan Itella!

Ensiksi katosi viimeisin palkkakuitti just kun piti tehdä muutos verokorttiin.
Nyt sitten sain sähkölaskusta karhukirjeen ja olin ihan niiq WTF.

Soittelin laskun lähettäjälle, joka lähinnä voivotteli, kun en ollut maksanut laskua ajoissa, vaikka tiesin, etten ole kyseistä laskua nähnytkään. Pari uutta soittoa ja vähän järkevämpi nainen langan toisessa päässä kertoi, että karhuuntunut lasku on nyt maksettu 2 kertaa ja karhukirjeen syynä oli se, että maksoin laskuni 13 päivää myöhässä.
Olin edelleen, että WTF, en ole lokakuussa maksanut yhtään sähkölaskua ja sitten selvisi, että joku muu (nimenkin kertoivat) on saanut postin kautta sähkölaskuni ja MAKSANUT SEN! :o
Harmi vaan, kun maksoi sen myöhässä ja sain tietää asiasta...

Haluaisin vaihtaa Itellan, kiitos.
Avatar
randomipena
Blitzari
 
Viestit: 215

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja elmeri » Lauantai 7.11.2009, 20:46:16

En ymmärrä miks eksän pitää selittää niistä muijista, jotka vinkuu sitä treffeille... :evil:

Miks en osaa jättää sitä rauhaan :roll:

No kai mun pitääkin kärsiä, ku mähän sen jätin....
Avatar
elmeri
Blitzari
 
Viestit: 121

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja sannni » Lauantai 7.11.2009, 21:43:17

Voi jessus, siis ensin pistetään keikka syksyllä just yo-kirjotusten päälle, ja siitä selvis sit sillä että se oli vaan yks keikka ja pänttäs vielä jonossa vähän yhteiskuntaoppia...

Mut nyt sit kokonainen kiertue kevään yo-kirjoitusten päälle?! Haistakaa nyt jo...
Seis, ei, en, pois, irti, ulos
Avatar
sannni
Blitzari
 
Viestit: 52
Paikkakunta: Espoo

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Lauantai 7.11.2009, 21:47:14

Harvinaisen noloa, elmeri. Tuo kuulostaa ihan siltä, kuin yrittäisi vaan tehdä sua mustasukkaiseksi. :O Ei sen enempää motiivia tuossa.
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja randomipena » Lauantai 7.11.2009, 23:15:09

Avatar
randomipena
Blitzari
 
Viestit: 215

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Minea » Sunnuntai 8.11.2009, 11:34:48

Hyi miekään en juo enää ikinä! Sitä paitsi: miks oon kotona kun piti mennä kaverin luo yöksi ja auto on siellä o__O Hyvinhän tämä vissiin taas meni kun nyt pitäs lähtee palauttamaan kaverin avaimet ja hakee auto... : D
I never knew the view from the edge of the world would look like this
Avatar
Minea
Blitzari
 
Viestit: 205
Paikkakunta: Joensuu

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja lamberi » Sunnuntai 8.11.2009, 21:38:57

Huomenna edessä ruotsinkoe </3
Avatar
lamberi
Blitzari
 
Viestit: 151
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja marno » Sunnuntai 8.11.2009, 22:36:17

Pitäis taas kohta lähtee yöks töihin :roll:
Nää viikonloput on aivan liian lyhkäsiä....

Taas on sellanen fiilis että jos tarjottais jotain muita töitä,missä on suht normaalien ihmisten työajat.Niin en kahta kertaa miettis että vaihanko :D
Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
Avatar
marno
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 416
Paikkakunta: Koko Suomi

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Naboo/Anu » Maanantai 9.11.2009, 10:23:06

Noni, munki alotettava tähän ketjuun jotain. :shock:
Tympii ku kuukausi sitten kävin tilaamassa uuden sängyn ja ne EI VIELÄKÄÄN ole soittaneet sieltä, että tuleppas hakemaan.. Miten yhden sängyn tekemiseen voi mennä niin kauan!!! :roll:

Tympii, ku on märkää ja harmaata. Tympii, ku en ole ostanut vieläkään ainuttakaan joululahjaa, vaikka olen päättänyt, että JUST TÄNÄ VUONNA ostan ne ajoissa..

Muuten on kyllä ihan kivaa.. :mrgreen: :mrgreen:
Avatar
Naboo/Anu
Blitzari
 
Viestit: 21
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Valitusta, kitinää, ulinaa

ViestiKirjoittaja Palikka » Maanantai 9.11.2009, 21:46:27

Mua ärsyttää niin meidän äidinkielenmaikka! Se ei ikinä viitsi selittää tehtävänantoja kunnolla, mainitsee vain suurpiirteisesti, millainen tehtävä on luvassa. Sitten yhtäkkiä ollaankin, että niin, tämä tehtävä pitäisi tänään palauttaa. Okei, ehkä lukioikäisen pitäisi jo osata huolehtia itse tällaisista jutuista, mutta eipä se nyt olisi suuri vaiva muistuttaa edellisellä tunnilla, että seuraavalla kerralla pitää tehtävä palauttaa. Ja asiat voisi selittää täsmällisesti niin, että tällaiset vähän juntimmatkin tyypit tajuaa. Myönnän, että tässä on nyt vähän oma lehmä ojassa, mutta potuttaa silti. Kouluhommat yleensäkin alkaa tosissaan rasittamaan. Englannissa pitäisi kirjoittaa argumentoiva essee, ja aiheet ovat sellaisia, joista ihan suomeksikin on hankala keksiä mitään sanottavaa. Voi HUOH. Stressiä, stressiä! Voi kun tulisi se perjantai nyt nopeasti.
Avatar
Palikka
Blitzari
 
Viestit: 207
Paikkakunta: Vantaa

EdellinenSeuraava

Paluu Muu keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa