[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Apulanta • katso viestiketjua - Muiden bändien keikat

Muiden bändien keikat

Yleisön toiveesta, yleisön iloksi. Musiikkia se on muukin musiikki.

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Maanantai 8.3.2010, 18:31:06

Voi, Aronkylästä. :D Meikäläinen onki toisesta päästä keskustaa kotosin, että Aronkylähän ei mennä muutoon muutaku läpiajolla kohti Seinäjokea. :D
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Nennne » Tiistai 6.4.2010, 20:53:47

Uu mama, et oli kova keikka toi Michael Monroen lauantain keikka! Oon nähny Miken jo varmaan miljoona kertaa enkä silti saa siitä tarpeekseni. Sen keikan ehdottomia kohokohtia mulle oli tietty Sami Yaffan näkeminen ja kun Nastykin tuli taas lurittelemaan kitaraa :) Niin kun aikasemmin ennustinkin, niin tää Michaelin bändi on kyllä todellakin parempi kuin se Andyn jo ohimennyt viritelmä :D Tavastia on kyl ihan lyömätön keikkapaikka
Avatar
Nennne
Blitzari
 
Viestit: 136
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja lamberi » Perjantai 14.5.2010, 16:06:21

hohoo Stam1naa tänään Saarijärvellä !
Avatar
lamberi
Blitzari
 
Viestit: 151
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja lamberi » Keskiviikko 19.5.2010, 19:19:13

Kyllä veti Stam1na sillo viime pe loistavasti ! Lämppäämässä oli Saarijärven paikallinen Walls Behind (mikseristä löytyy), mutta ei muiden paikkakuntien Stam1naa kattomaan tulleet fanit pahemmi tuntunu diggaavan :D
No, ihan hyvä boogie siinä saatiin aikaseks ja Stam1nan tullessa lavalle huomattiin nää Saarijärven huimat turvajärjestelyt, kesti noin 10sk ensimmäistä biisiä kun turva-aita ja koko eturivi oli levällään maassa :D
Keikka oli kyllä loisstava, harmi että pääsee Stam1naa diggailemaan seuraavan kerran vasta Ruisrockiin :/
Avatar
lamberi
Blitzari
 
Viestit: 151
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Kuvitus » Torstai 20.5.2010, 19:56:02

Hyörin pyörin nukahdan taas
Avatar
Kuvitus
Blitzari
 
Viestit: 154
Paikkakunta: Tornio

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja marno » Keskiviikko 26.5.2010, 16:49:07

Wanaja festivaaleille olis tarkotus lähteä jos vain kerkiää ja kykenee...
Siellä olis hienoja bändejä mitä en oo ennen livenä nähny ;)
Esim. Stratovarius,Tarot,Viikate,Mokoma ja Stamina
Klamydia sieltä löytyy kanssa,vaikka sen onki jo nähny muutamaan kertaan.Mutta Vaasan pojat ei oo vielä pettänyt esiintymisellään mua kertaakaan :lol:
Joka suunnalla piraijaparvi,valmis on työtänsä tekemään,
Se on varmaa vaikka mä niitä en nääkkään missään...!!1!
Avatar
marno
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 416
Paikkakunta: Koko Suomi

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Nennne » Perjantai 28.5.2010, 13:44:19

Huomenna Tavastialle Disco Ensemblen keikalle! Jei! :D ja sitä ennen ehkä kattomaan Mad Juanaa, jossa soittaa Sami Yaffa, kun on nuo Maailma kylässä- festivaalit.
Avatar
Nennne
Blitzari
 
Viestit: 136
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Kuvitus » Lauantai 29.5.2010, 16:03:34

Kerrankin tännekin tulee kunnon tapahtuma., Satama open air 21.8, Sonata Arctica, Tarot ja Northern Kings. Odotan innolla!
Kesällä tulis Scandal music festival, jossa mm. Dingo ja Stratovarius. Harmittaa etten pääse, menee muiden reissujen kanssa päällekäin :(
Hyörin pyörin nukahdan taas
Avatar
Kuvitus
Blitzari
 
Viestit: 154
Paikkakunta: Tornio

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Rajapiste » Sunnuntai 30.5.2010, 11:01:05

Tulevan kesän keikkailut näyttää niin huolestuttavalta että ajattelin, josko ostaisi yhden tahi kahden päivän lipun Kuopion RockCockiin. On lähellä eikä tarvitsisi miettiä yöpaikkoja tms. kun illaksi pääsee autolla kotiin tai jos tulee ottaneeksi liemiä, voisi vötjäillä bestiksen luona. Vaikka ko. festari herättää meikässä suuria antipatioita, olisi siellä Stam1na, PMMP, Viikate ja Ismo Alanko. Eikä tuo lippu nyt niin hurjan kalliskaan ollut, 55€ ennakkoon kahdelta päivältä.
katkeruus on kaunista
Avatar
Rajapiste
Blitzari
 
Viestit: 197
Paikkakunta: Joensuu

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Mila » Sunnuntai 30.5.2010, 21:13:11

Kävinpäs lauantaina katselemassa Herra Ylppöä ja Ihmisiä. Kovasti tykkään bändistä, mutta meno yleisön joukossa oli niin laimeaa, että kyllä siinä omatkin fiilikset meni melko nopeasti. Uudestaan heidän keikalle pitää silti päästä ja pian!
Mila
Kilpikonna
 
Viestit: 43
Paikkakunta: Lahti

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Palikka » Maanantai 31.5.2010, 10:36:14

Mila tulee Provinssiin meidän kanssa Ylppöä katsomaan! Voin luvata, ettei ole laimea meininki, kunhan meikäläiset vauhtiin pääsee. (Vaikka senhän sä jo varmasti olet huomannutkin. Ehhehe.)
Avatar
Palikka
Blitzari
 
Viestit: 207
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Nukkis » Torstai 3.6.2010, 10:24:40

UUU JEE, Provinssilippu lompsassa, lippu lompsassa, JEE!
Nukkis
Blitzari
 
Viestit: 66

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja armstrong » Sunnuntai 6.6.2010, 16:29:29

Ylihuomenna Green Day! Vielä oon suht normaali, enkä hypi seinille, mutta huomenna saattaa jo tahti muuttua. Yritän silti pysyä siinä onnellisessa kuplassani, enkä tule tänne villiintymään vasta kuin keikan jälkeen. Se tosin saattaa tapahtua vasta viikon päästä, who knows.
Onpa nyt leimiä tämä hehkutus, mutta kun en uskalla, ettei mene pieleen mikään. :D

"I've been waiting a long time for this moment to come..."
Mitä teitkään sinä itse?
Muista se kun tuomitset

Avatar
armstrong
Blitzari-Valvoja
 
Viestit: 491
Paikkakunta: Tervola

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Nennne » Maanantai 7.6.2010, 09:27:57

Disco Ensemblen keikka oli niin törkeen huono! :( en tykkää yhtään niitten uudesta levystä ja senhän ne sit soitti kokonaan.. hitit tuli encoressa.. mut se Mad Juana kuulosti sentään tosi hyvältä :)
Huomenna oiski sitten Green Day! :D Vähän on vaan sellanen olo, et mä en tuu näkee yhtään mitään, kun oon niin pätkä, siel on helvetisti ihmisiä enkä ees pääse sinne, ku vasta joskus viiden jälkeen.. kiikarit mukaan kenties..?
Avatar
Nennne
Blitzari
 
Viestit: 136
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Nennne » Keskiviikko 9.6.2010, 13:17:43

Oi, se keikkahan oli ihan mahtavuutta! olin odottanu tätä jo niin kauan ja nyt vihdoin näin Green Dayn! ja mä siis tosiaan näin ihan lavalleki vaikka tämmönen pätykkä oonki :D ylitti kyllä täysin mun odotukset! Ainut mikä mua häiritsi oli ihan liiallinen yleisön huudatus. Se on ihan hauskaa, mut pitääkö joka biisissä..?

olipas muuten aika yllätys, kun Billie Joe pussas sitä yhtä tyttöä, kenet se otti lavalle niin ihan suulle :shock:
Avatar
Nennne
Blitzari
 
Viestit: 136
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja randomipena » Tiistai 29.6.2010, 23:48:57

Pakko tulla avautumaan Provinssista, koska se pyörii mielessä edelleen.

Tää oli mun 12. Provinssivuosi ja tästä kerrasta jä paljon sisältöä henkilökohtaisen sanakirjani kohtaan "Provinssirock=". Paikalla oli kaikki mun rakkaimmat ystävät, kylläkin keskenään eri seurueissa, mutta kuitenkin. Sattumalta törmäsin erääseenkin, jonka olen tuntenut 6-vuotiaasta lähtien. En ole kuulemma muuttunut yhtään :).
Viimeisenä päivänä liikuskelin kaverin kanssa, joka on ollut Suomesta poissa yhdeksän vuotta. Oli aika mielenkiintoista kuulla hänen kommenttejaan suomalaisista esiintyjistä, koska monia heistä hän kuuli ensimmäistä kertaa. Avasi silmiäni. Jenni Vartiaista kaveri ei jaksanut kuunnella ollenkaan ("kun ei toi osaa edes laulaa, miten toi voi menestyä"), mutta ihkupihku Irde taisi saada uuden kuuntelijan (ja minä kenties keikkaseuraa). Erityisesti Pokka oli mieluisa ja ennestään radiosta kuultu. Lapkon solisti oli kuulemma karsea, jostain katuojasta repäistyn näköinen (ei edes oo!).

Tämän vuoden artistit oli hyvä kokonaisuus. Noin niin kuin teoriassa. En oikein saanut suurimmasta osasta mitään irti. Irde ja Herra Ylppö oli tietty varmoja tapauksia (PMMP ja Sonata myös, jos olisin häiltä päässyt pönöttäämään Törnävänsaareen), mutta suurin osa oli aika ähh... parempaa on nähty.

Positiivisena yllättäjänä oli lauantain Cypress Hill. Pyörittelin pyllyä kaljateltassa yläastekaverini kanssa ja samalla muisteltiin yläasteaikoja. Tunnettiin silloin poikia, jotka tykkäs Cypress Hillistä ja ollaan tanssittu jo silloin Cypress Hillin tahdissa.
Se on ihan ilmiömäinen se keulaheppu siinä. Jotenkin ne sai kaikki mukaan siihen touhuunsa.

Rammstein... aah. Mä oon rakastumassa teatteriin ja ne saksalaissedät toi sitä mulle. Heitettiin ennen keikkaa arvauksia ilmaan, mitä tuleman pitää. Ensimmäinen arvaus oli se, että lavalla olleen ison mustan kankaan takana on yllätys (no daa), vaikka sivulta kun katsoi, lavalla ei näkynyt mitään ylimääräistä. Pidettiin silti päämme. Toinen arvaus oli se, että ne tappaa yleisön. Molemmat osui oikeaan. Lakanan alla oli hervottoman kokoinen Saksan lippu :D ja ne ukkelit tulitti pommeillaan (tai jollain ihme liekinheittimillä) yleisöä päin. Tuli kuuma niistä lieskoista, vaikka oltiin kauempana lavasta kuin miksauskoppi.
Kosketinsoittaja laitettiin kävelemään juoksumatolle samalla kun soitti ja samainen tyyppi lähti soutelemaan kumiveneellä yleisöön. Pussyn kohdalla mietin, että mitähän pervoa sinne lavalle ilmestyy. No Till istui tykin päälle ja ampui sillä yleisöön valkoista vaahtoa ja paperisilppua :D.
Eikä tässä kuitenkaan vielä kaikki. Youtubesta kannattaa katsella pätkiä, jos kiinnostaa. Aika monesti tuli tokaistua "mitä vittua".
Ovat tosiaan nähneet aikaa ja vaivaa keikkojensa suunnitteluun. Se näkyi jopa tällaiselle tietämättömälle juntille.

Minnekäs sitten? Vuoden päähän on turhan pitkä aika.
Avatar
randomipena
Blitzari
 
Viestit: 215

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Mila » Perjantai 30.7.2010, 08:45:34

Mä olen ihan totaalisesti tykästynyt Negativeen. Kuukauden aikana on tullut nähtyä pojat kolmesti eikä tässä tunnu enää olevan minkään asteista järkeä! Muistan kun kuuntelin Negativea silloin heidän tokan levyn aikoihin, mutta lopetin kun kaikki kiusasi mua siitä, että miten voin tykätä jostain Jonne Aaronista :---D "Mut nyt on meitsit palannu takas meidän juurille"
Muttaa suosittelen käymään kattomassa, jos vain mahdollisuus aukenee!

Ja Klamydia oli kanssa aika mahtava eilenä!
Mila
Kilpikonna
 
Viestit: 43
Paikkakunta: Lahti

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Kuvitus » Tiistai 3.8.2010, 21:36:55

Mokomasta olen nyt innostunut ihan todenteolla! Pari kertaa olen nyt nähny livenä, aivan mahtava bändi. Pariisin kevään näin Qstockissa, oli mukavaa kuunneltavaa, ihan levyltäkin.
Stam1na heitti hienon keikan Qstockissa, itellä oli energiataso vain hieman alhainen 10h odottelun jälkeen., mutta ei menoa haitannut!
Hyörin pyörin nukahdan taas
Avatar
Kuvitus
Blitzari
 
Viestit: 154
Paikkakunta: Tornio

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja hanssoni » Torstai 12.8.2010, 09:42:59

Ajattelin kirjottaa tänne Mokomasta muutaman sanasen ja huomasin kuvituksen syttyneen juuri mokomaan. Jos jollain on vielä mahdollisuus mennä mokomaa katsomaan niin suosittelen lämpimästi. Bändi on todella kovassa keikka kunnossa, että sitä on ilo seurata! Menkäähän ihmiset vielä keikoille ja kesä ei ole todellakaan vielä ohi!
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut
Teit unelmaa, teit parempaa
Avatar
hanssoni
Blitzari
 
Viestit: 216
Paikkakunta: Tampere

Re: Muiden bändien keikat

ViestiKirjoittaja Sliditanko » Perjantai 13.8.2010, 15:34:05

Mieli tekis kyllä todistamaan tuota spektaakkelia. Itse katselin vaan keikkataltioinnin Ilosaaresta ja tosi kovassa kunnossa todella olivatkin. ;)
"IHMEENI, sua kuinka kaipaankaan.." <3
Avatar
Sliditanko
Blitzari-Admin
 
Viestit: 832
Paikkakunta: Seinäjoki

EdellinenSeuraava

Paluu Muusta musiikista

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa