Apulanta HAJOAA!!!1!

Onko Jönssillä seksikkäämpi tukka kuin Tonilla? Sinullakin on samat rumpukapulat kuin Sipellä?

Apulanta HAJOAA!!!1!

ViestiKirjoittaja mun pippeli » Torstai 2.2.2012, 11:09:22

Toni sättii Sipeä ja Sipe kuittailee Tonille takaisin. Julkisesti puidaan kaikki likapyykit. Keikkalista piti tulla tällä viikolla, eikä sitä vaan kuulu ja nyt on jo TORSTAI! Sami nähtiin jouluna Vorssassa, Levarin Arska Thaikuissa. Niin, ja koko bändi paikalla EMMA "SUIKKI" KUKAN GAALASSA!!! Kaikki merkit on ollut nähtävillä jo pitkään eikä kukaan vaan välitä. Yhteiskunta mättää! Itse olen jo kevään rundille ostanut piljettejä... saakohan niistä rahat takaisin? Käyn kysymässä. Eihän tätä kestä, miksen vaihtanut Karkkiautomaattiin kun oli vielä mahdollisuus.

Miksei seiska kirjoita mitään, missä onkaan Zei Zei, Ken söi kesävoin... niin paljon kysymyksiä... Apuva, Apuva, Apuuuuuuuuuuuuva, Apuva, Apuva, Apuva! Petelius ja Kallialakin on riidoissa. Miksei Nostradamus nähnyt tätä, olivatko Mayat väärässä päivän suhteen? Miksi ihminen on viety kuuhun, vaikka sukat katoaa pesukoneeseen?

Tuomiopäivä, tuomiopäivä, on Keinosen nimipäivä.
mun pippeli
Kilpikonna
 
Viestit: 25

Re: Apulanta HAJOAA!!!1!

ViestiKirjoittaja tuitui » Tiistai 21.2.2012, 20:00:51

Koititsä saada teinihysteriaa aikaseks?
tuitui
Blitzari
 
Viestit: 67

Re: Apulanta HAJOAA!!!1!

ViestiKirjoittaja mun pippeli » Keskiviikko 22.2.2012, 10:21:02

Teinihysteriaahan syntyy ihan koittamatikin. Ehkä tuossa kokosin hieman yhteen eri medioissa silloin vellonutta keskustelua, joka minusta vaikutti hieman yliampuvalta. Onneksi Apiksen fanit ovat kaikki järkeviä teinityttöjä ja tietävät mihin uskoa. Tai vaihtoehtoisesti eivät seuraa mitään aktiivista keskustelua vaan harrastavat pelkkää ihQbebeilyä.
mun pippeli
Kilpikonna
 
Viestit: 25


Paluu Muu Apulanta-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron