Kyllä mä ainakin voin sanoa kevein sydämin, että silloin kun olin itse backstagella jutustelemassa.. niin kyllä pojilla oli jo kovasti sellainen mieli, että tämä on vaan tauko eikä mikään antanut olettaa sitäkään (ainakin kun Sipen puheita kuunteli) että se olisi mikään pitkä kuin nälkävuosikaan, silleesti sopiva.
Missään vaiheessa ei puhe risteytynyt sellaiseen suuntaan, että se olis nyt ihan kuopattuna koko homma.
Ottakaa se läppänä, rakkaat kollegani.
Mutta tuo lauantain settihän näytti ihan mukavalta kaikenkaikkiaan. Ihan tuollaista perusmenoa kaikinpuolin mitä muuallakin mutta mun mieltäni tuolta setistä lämmitti AIVAN MIELETTÖMÄSTI nuo 003 ja 006!! Oe oe oe. <3 Niin ja onhan tuolla Morsiokin.
Torstain lista toki näytti paremmalta mutta oli tuollakin omat hetkensä. Taisi olla se perjantai sellainen, ettei sitä kukaan kehtaa mainita?
Mutta hyvää lomaa vaan pojille.
Kyllä täältä vielä blitzarit täräyttää! Meikäläisellä ja Sipellä olikin jo ajatuksia tulevalle keväälle (sekä "päämajan" lämpeneminen idealle), joten se on vain ajan kysymys että milloin meille tulee taas iso tehtävä.
Meikäläinen kyllä informoi asiasta Salamoita sitten, kun asiasta tulee varsinainen käsitys.