Tämä keikka oli 1.4.2005 paikkana Karma, Seinäjoki.
Pari boardia taaksepäin bändiltä sai toivoa biisejä keikoille. Joku toivoi Kalamiehen Toveria, johon kommentoin, et mahtaako Tonin ääni enää riittää kyseisen biisin esittämiseen. Tuota kun ei ollut ennen soitettu käymilläni keikoilla. No 1.4.05 Karmassa, juuri ennen Kalamiehen Toveri-biisin esittämistä, Toni Kyselöö, et mahtaako Lapuan Pasi olla paikalla. No sattumoisin olin eturivissä Tonin edessä ja hämmentyneenä karjaisin et täsä mä oon. Biisi omistettiin meikälle ja biisin lopuksi Toni vielä virnistäen kysyi, et menikö hyvin. Onnistuin vielä keikan jälkeen ekaa kertaa vaihtamaan muutaman sanan äijän kans. vaikka olin pienessä sievässä, änkytin kuin mikäkin.
Itse keikka ei oo paras millä olen ollut, mut ton hetken ja sen hämmästyksen, että äijä, jota arvostan suuresti, muistaa jonkun randomin jätkän kommentin keskustelupalstalla ja vielä omistaa biisin, niin toi pysyy kyllä mielessä lopun elämää. Tota kun ei ollut tapahtunut ennen minkään muunkaan bändin keikoilla. Tohon päivään asti Waldo oli rennoin artisti, jonka kans oon jutellut